Gå til innhold

WORKOUT TALK ; )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter , vil gjerne ha deres beste treningsrutiner, litt inspo, deilig mat , Noe bra spillelister, FOr denne jenta skal bli F.I.T iløpet av året, Jeg liker ting som heter rompe og muskler. Og en bra midje med litt sånn abs.Ikke for mye, gi meg tips da! Forresten PT/Ikke pt , hva foretrekker du?? Let me know da! Jeg er faen så gira på å starte igjen ❤️ Men iskrem er digg d å hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten tips til litt wa wa woom treningsklær som ikke er too much, Let me know!

AnonymBruker
Skrevet
På 19.6.2019 den 13.13, AnonymKjerring skrev:

Hei jenter , vil gjerne ha deres beste treningsrutiner, litt inspo, deilig mat , Noe bra spillelister, FOr denne jenta skal bli F.I.T iløpet av året, Jeg liker ting som heter rompe og muskler. Og en bra midje med litt sånn abs.Ikke for mye, gi meg tips da! Forresten PT/Ikke pt , hva foretrekker du?? Let me know da! Jeg er faen så gira på å starte igjen ❤️ Men iskrem er digg d å hehehe

Intervallsykling ute 30-70 minutter 5-7 dager pr uke :) 

Trening uten PT :) 

Anonymkode: 2a661...911

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

rompe og muskler. Og en bra midje med litt sånn abs.Ikke for mye, gi meg tips da!

I en periode trente jeg på treningssenter. Da fikk jeg en instruktør til å sette opp et treningsprogram for hele kroppen til meg, der jeg fikk trent styrke. I tillegg trente jeg intervalltrening utholdenhet. Styrke 3 dager pr uke. Intervalltrening utholdenhet 3 dager pr  uke.  Lykke til! :hjerte:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

så gira på å starte igjen

Det er lurt å ikke starte med for mange dager pr  uke med trening i begynnelsen. 2-3 dager pr uke er mer enn nok :) 

• Liker 2
Skrevet

Fy for en klein overskrift. Er du 15 år? Bare lurer . Basert på valg av ord og dine tidligere overskrifter

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lurt å ikke starte med for mange dager pr  uke med trening i begynnelsen. 2-3 dager pr uke er mer enn nok :) 

Jeg tror hun vil ha tips fra noen som faktisk kan trening og ikke amatører som leiper ut slike kommentarer som dette. Nybegynner kan trene så mange dager i uken som de vil

Anonymkode: 67d46...93e

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror hun vil ha tips fra noen som faktisk kan trening og ikke amatører som leiper ut slike kommentarer som dette. Nybegynner kan trene så mange dager i uken som de vil

Javel  :catmilk:Jeg kan holde tåta mi  jeg :jolie:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, det kan man. MEN det er lurt å ikke ta seg vann over hodet :regn: ved å starte for brått.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å trene hver dag er bortkastet.

3 dager er nok, fullkropp.

Anonymkode: 8fa24...c09

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Amatør du liksom! :jolie:Hva v e t DU om hva jeg er og ikke er? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Å trene hver dag er bortkastet.

3 dager er nok, fullkropp.

Anonymkode: 8fa24...c09

Nok for hva da? 

Det kommer jo helt an på hva som er målet ditt, og hvor hardt du trener, om 3/uke er nok :) 

Mitt tips er å trene noe du liker - jeg for eksempel kunne ikke satt mine bein på en gruppetime, jeg foretrekker å trene alene/med en venn. Jeg kunne heller ikke satset på å løpe en mil om dagen e.l. da jeg hater å løpe (derfor løper jeg intervaller i stedet de gangene jeg løper). 

Anonymkode: 4aeaa...a95

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, Hanne85 skrev:

Fy for en klein overskrift. Er du 15 år? Bare lurer . Basert på valg av ord og dine tidligere overskrifter

Hehe nei jeg har barn selv :)

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nok for hva da? 

Det kommer jo helt an på hva som er målet ditt, og hvor hardt du trener, om 3/uke er nok :) 

Mitt tips er å trene noe du liker - jeg for eksempel kunne ikke satt mine bein på en gruppetime, jeg foretrekker å trene alene/med en venn. Jeg kunne heller ikke satset på å løpe en mil om dagen e.l. da jeg hater å løpe (derfor løper jeg intervaller i stedet de gangene jeg løper). 

Anonymkode: 4aeaa...a95

Jeg er  heller ikke noe fan av 🏃. Men en liten tur på mølla og bakker. Går! 👌💜Syntes bare det er intr å høre om andres treningsrutiner osv. 👌

Skrevet
3 minutter siden, AnonymKjerring skrev:

Og hva oppnår du med å henge deg opp i hvordan jeg snakker? 😉

AnonymBruker
Skrevet
På 20.6.2019 den 16.39, AnonymBruker skrev:

Amatør du liksom! :jolie:Hva v e t DU om hva jeg er og ikke er? 

Jeg har 10 år med seriøs trening bak beltet.  5 medaljer i bodybulding og i mens physique . Alle gull uten om 1 bronse. Kommentaren din vinkler mer til en 1 år på sats amatør erfaring

Det er ikke hvor mange dager i uken man kan trene som har noe å si. Hvor tungt man trener spiller mer inn

Skrevet
På 20.6.2019 den 16.55, AnonymKjerring skrev:

Å ha barn gjør deg verken voksen eller moden. Alle overskriftene dine og måten du skriver på viser jo det. Nå kan jo faktisk barn også få barn selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...