AnonymKjerring Skrevet 19. juni 2019 #1 Skrevet 19. juni 2019 Ser så mange som angriper før dem spørr og så mye dritt bak anonym. Det er ikke rart folk poster som anonym. Kan vi ikke alle bare bruke hodet og bruke normal folkeskikk? Da tror jeg denne gruppa hadde vært mye bedre. En vet aldri hvilken sko noen går i . 5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #2 Skrevet 19. juni 2019 Enig, men etter min erfaring er de de som trykker på anonym knappen som slenger mest dritt. Anonymkode: 3aab3...b83 3
AnonymKjerring Skrevet 19. juni 2019 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Enig, men etter min erfaring er de de som trykker på anonym knappen som slenger mest dritt. Anonymkode: 3aab3...b83 Dessverre jeg var ute med ett innlegg jeg angret bittert på isted. Jeg la det ut med anonym da jeg visste ikke alle er like ok. Jeg bestemte meg for å skrive med det trynet jeg har. Så håper jeg flere kan det også. For alle er vi mennesker og jeg håper virkelig ikke folk er slik med annsikt og navn på. Alle bør behandles ok og har en ikke fint å si, Da kan en skrolle videre eller si på en ok måte syntes jeg. Før folk antar ting kan dem jo spørre. Uff, Det er ikke bare . . Skjønner ikke hvorfor så mye drittprat på oss kvinnfolk. nødvendig er det jo abs ikke.. Jeg pleier ikke se menn drive på slik 😅😅😅 Kanskje vi har noe å lære av dem, eller hva sier dere guttakrutt som er her?
AnonymKjerring Skrevet 19. juni 2019 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2019 Jeg håper folk vil tenke av å se denne og gjerne dele den videre så en tankevekker og ett bra budskap kan komme ut blandt alt piss som florerer her også! hihi alle har en sitt
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #5 Skrevet 19. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig, men etter min erfaring er de de som trykker på anonym knappen som slenger mest dritt. Anonymkode: 3aab3...b83 Jeg synes det blir feil å si det på den måten, da langt i fra alle som skriver som anonym «slenger dritt». Man kan heller si at de fleste som slenger dritt skriver som anonym. 2 minutter siden, AnonymKjerring skrev: Dessverre jeg var ute med ett innlegg jeg angret bittert på isted. Jeg la det ut med anonym da jeg visste ikke alle er like ok. Jeg bestemte meg for å skrive med det trynet jeg har. Så håper jeg flere kan det også. For alle er vi mennesker og jeg håper virkelig ikke folk er slik med annsikt og navn på. Alle bør behandles ok og har en ikke fint å si, Da kan en skrolle videre eller si på en ok måte syntes jeg. Før folk antar ting kan dem jo spørre. Uff, Det er ikke bare . . Skjønner ikke hvorfor så mye drittprat på oss kvinnfolk. nødvendig er det jo abs ikke.. Jeg pleier ikke se menn drive på slik 😅😅😅 Kanskje vi har noe å lære av dem, eller hva sier dere guttakrutt som er her? Etter å ha vært her i 10+ år ser jeg dessverre flere og flere «incels», altså radikaliserte, indignerte, hjernevaskede menn med lav intelligens og liten samfunnsforståelse som ser det som sin livsoppgave å hate kvinner, her inne. Det har blitt så utrivelig og fordummende miljø her inne på grunn av alle disse at jeg sjelden er innom lenger. Så at menn ikke driver på slik er bare tull. Selv har jeg måttet blokkere et hundretalls mannlige brukere opp gjennom årene, men det er bare toppen av isberget, altså de som har skrevet med brukernavn. Anonymkode: 320fb...865 2
AnonymKjerring Skrevet 19. juni 2019 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes det blir feil å si det på den måten, da langt i fra alle som skriver som anonym «slenger dritt». Man kan heller si at de fleste som slenger dritt skriver som anonym. Etter å ha vært her i 10+ år ser jeg dessverre flere og flere «incels», altså radikaliserte, indignerte, hjernevaskede menn med lav intelligens og liten samfunnsforståelse som ser det som sin livsoppgave å hate kvinner, her inne. Det har blitt så utrivelig og fordummende miljø her inne på grunn av alle disse at jeg sjelden er innom lenger. Så at menn ikke driver på slik er bare tull. Selv har jeg måttet blokkere et hundretalls mannlige brukere opp gjennom årene, men det er bare toppen av isberget, altså de som har skrevet med brukernavn. Anonymkode: 320fb...865 BEGGE KJØNN har noe å lære av da
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #7 Skrevet 19. juni 2019 Akkurat nå, AnonymKjerring skrev: BEGGE KJØNN har noe å lære av da Absolutt! Anonymkode: 320fb...865
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #8 Skrevet 19. juni 2019 Velkommen til KG. For mange år siden var forumet relativt bra og de fleste fikk gode gjennomtenkte svar. Jeg prøver å unngå KG for det meste, men jeg kjenner fort at jeg blir påvirket av det giftige miljøet her inne. Alle er ute etter å ta noen her, spesielt TS. Anonymkode: 15d41...01d 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #9 Skrevet 19. juni 2019 Jeg skriver anonymt men slenger ikke dritt. Jeg har faktisk sluttet å legge ut tråder da 90% av svaret som kommer først er rett å slett et angrep. Føler det er mange som sitter på sidelinja å bare venter på en tråd de kan gå inn å slenge dritt på. Er så utrolig trist at man ikke kan rådføre seg her inne uten at mange fokuserer på alt annet enn hva Ts spørr om. Til slutt velger jeg bare å ikke sjekke tråden min for kommer bare negative svar istedenfor noe konstruktivt. Vi vet ikke hva Ts går igjennom. Hva med å komme med et konstruktivt svar om du er uenig istedenfor å fortelle Ts hvor dum, meningsløs og at Ts mangler hjerneceller. Er rett å slett lei. Det kommer til å ende opp med at kun bøller blir sittende her inne. Jeg er ihvertfall lei av å rådføre meg her inne...... Anonymkode: 65449...4d0 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #10 Skrevet 19. juni 2019 dette kan gjelde irl også. Særlig om du jobber der du er i kontakt med kunder, så gruer de seg ikke for å komme med nedlatende kommentarer. Voksne er barn i store kropper. Dette er folk som ser ganske så høyt utdannet ut også.. Jeg aner ikke hva denne trangen til å tråkke på andre bunner i, men det er så høye krav i dag og ting blir en konkurranse..vi blir fylt med så mye sinne. Jo mer rikdom det har blitt, jo mer materialisme, jo større press og jo mindre folkeskikk har vi tydeligvis fått. Folk virket generelt hyggeligere å 90-tallet. Anonymkode: 33035...05d
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 19. juni 2019 #11 Skrevet 19. juni 2019 Er så enig, har sett flere tråder der for eksempel TS blir hudflettet for de hun eller han spør på feil måte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå