Gå til innhold

Bruker dere bare t-skjorte eller noe under?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en topp/singlett-person, men om sommeren bruker jeg stor t-skjorte. Men jeg bruker noe under, men da blir det jo varmt! Er det egentlig normalt å bare bruke t-skjorte?

Anonymkode: 10e4b...159

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjennomsiktig, da bruker jeg en strap-top under. Ellers ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror de fleste bruker bh under. Men synes ikke det er nødvendig hvis ikke t-skjorten er gjennomsiktig. Hvorfor bruker du ikke singlet og topp om sommeren også? Singlet er jo enda kjøligere.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser an plagget og har ingen faste regler. Jeg er en A-B cup så det skal en del til før jeg tråkker over grensen til vulgær. I løse t-skjorter, dropper jeg som regel BH med mindre t-skjorta er lys, jeg skal trene eller være aktiv på andre måter. Da er det så typisk at man bøyer seg, der det går an å se til magen om halsåpningen er litt løs. I singletter, inntil-sittende topper/t-skjorter ol, har jeg noe under. 

Anonymkode: 91096...349

AnonymBruker
Skrevet

Bruker altså BH under, men spørsmålet er om man bruker singlet eller topp under t-skjorten eller bare BH :P 

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruker altså BH under, men spørsmålet er om man bruker singlet eller topp under t-skjorten eller bare BH :P 

Man bruker vel ikke en singlet eller topp under en t-skjorte... Og det var tydeligvis ikke i tankene til noen av de som svarte over her heller.

Anonymkode: 97703...86b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Tskjorte er like basic-plagg som singlet, og det er ikke behov for noe under. 
Litt samme som at man bruker ikke annen truse under boxer. 

Anonymkode: f3f5f...a2c

• Liker 1
Skrevet

Bruker ikke singlet under med mindre t-skjorten er gjennomsiktig, ordentlig gjennomsiktig, vanlig hvite/lyse t-skjorter bruker jeg bare hudfarget/rød bh under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...