Gå til innhold

Trygdekontor/sykemelding..noen som vet?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Helt grønn tydeligvis

Jeg har altså startet kontrollert stimulering nå. Jeg går på Gonal-F, og skal til ul 5 injeksjonsdag.

Reisen er lang så jeg må ta fly. Dette dekkes selvsagt, men det kan gå noen dager mellom hver ul...og da sa sykehuset at jeg kunne reise hjem "mellom slagene"

Iflg. trygdekontoret måtte jeg få ny innkallelse dersom jeg skulle få dekt en ny flyreise. Noen som vet hvordan dette praktiseres på sykehusene? Skriver de ut ny innkallelse?

Dersom jeg får reise hjem, får jeg en hel sykemelding? Eller må jeg da kanskje på jobb den/de dagene jeg er hjemme!?

Jeg vet at du kan få dekt hele oppholdet på hotell fra trygdekont. dersom det er billigere for dem at jeg blir der i stedet for å reise hjem. Men da må jeg jo vise til at jeg hadde fått en ny inkallelse, og er det en valgmulighet man har...at man likegodt bare kan være der?? (Og da kommer dette med sykemld. inn igjen...for da kan man jo ikke bli der dersom man må på jobb)

Jeg har altså forsøkt å snakke med trygdekontoret, men jeg ble i grunn bare mer usikker på reglene etter den samtalen!! (for forklare...det kunne personen jeg snakket med aldeles ikke!!!!) :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...