Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #1 Skrevet 2. mai 2005 Jeg fikk en prøve på dette serumet på lørdag, og det føles helt fantastisk til den stakkars tørre huden min. Nå går jeg og klør i fingrene etter å kjøpe det (eller tigge en prøve til), men jeg er skeptisk fordi jeg VET det er veldig dyrt. Er det noen som har noen lenger erfaring med dette serumet (eller forgjengeren, som het Hydraserum), og kan fortelle meg litt mer? Er det verdt pengene (og hvor mye koster det). Takk
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #2 Skrevet 2. mai 2005 Vet i allefall at det er voldsomt parfymert. Har prøvd både en hvit og en blå Chanel krem(vet ikke hva som er hva). Den blå synes jeg var voldsomt fin til tørr hud, men den hvite svei noe så inni hampen på huden min at jeg måtte be parfymeridama om å fjerne den. Sett på prisene på ebay og Strawberrynet?
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #3 Skrevet 2. mai 2005 Serumet er ikke så sterkt parfymert som kremene (jeg fikk jo en prøve som jeg har brukt i to dager). Jeg er enig i at kremene er parfymerte, men samtidig er den blå Hydramax-kremen fantastisk god til en tørr hud. Så da tilgir jeg lukta så lenge jeg ikke reagerer på den. På Strawberrynet koster serumet noe over 400, dvs at det er over tollgrensen. Da kommer ca 100 i mva pluss 70 i gebyr til posten i tillegg, og vips er vi oppe i 570. Hvis det da koster 600 i parfymeri, gidder jeg ikke... Ebay er jeg litt redd... :oops:
Saga Skrevet 2. mai 2005 #4 Skrevet 2. mai 2005 Har handlet på ebay i ca 4 år og aldri blitt lurt. Har du kun tørr hud, eller kombinasjonshud?
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #5 Skrevet 2. mai 2005 Har handlet på ebay i ca 4 år og aldri blitt lurt. Har du kun tørr hud, eller kombinasjonshud? Jeg har supertørr hud, og bruker normalt sett produkter for den hudtypen. Men nå som sommeren nærmer seg, vil jeg bruke de tunge produktene om natta, og heller bruke fuktgivende produkter om dagen. Hydramax-kremen finnes i ulike versjoner; jeg har den for tørr hud, men det finnes også en gelekrem til normal hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå