AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #41 Skrevet 20. juni 2019 Han har vel sett for mye på catfish😅 mulig han ikke tror det er deg på bildene, går jo an å face-time litt så han får sett deg, for så å forklare igjen du ikke liker sånt🙂 Anonymkode: 20093...cd2
SunnivaOslo Skrevet 20. juni 2019 #42 Skrevet 20. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det handler ikke om kontroll. Det handler om å ikke være en naiv idiot. Å skrive "Du skjuler noe" er overhodet ikke noe "aggressivt" slik du og flere her med vilje legger opp til at det er. Jeg håper egentlig at mannen avlyser hele greia, fordi fyren har definitivt rett i å mistenke noe. Å vente med kaffe hele sommeren og frem til august er drøyt, men som sagt, noen kan være villige til å vente såpass om de vet at personen bak bildet er ekte. Hvis ikke, så forstår jeg godt at fyren ikke har lyst å bruke hele sommeren på å bare glede seg til kaffemøtet for å så finne ut at det enten blir avlyst eller flyttet igjen til et annet tidspunkt. Med dagens teknologi er det ingen unnskyldning for å ikke verifisere seg. Det tar ca 10 sekunder å skrive en passe lang melding / sms, og de samme sekundene kunne man brukt på å si i en kort video: "Hei, jeg gleder meg til å ta en kaffe med deg". Istedet for å gjøre dette, så sender TS en rekke bilder til fyren, men har tydeligvis store problemer med å sende en meget kort og nøytral video. Det virker som du ikke eier logikk, men for min del og for mange andre sin del er det ingen logikk i at det skal være så lett å bli "bombardert" med bilder, samtidig som det er tydeligvis vanskelig å ta en liten video og sende det. Den eneste grunnen til at noen bombarderer en med bilder og nekter samtidig å verifisere seg ordentlig er der sjansen er høy for at vedkommende ikke er personen på bildene eller der bilder i det minste ikke gjenspeiler personen idag. Noen liker gjerne å sende "gamle" bilder av seg selv, men har forandret seg siden bildene ble tatt til det verre. Det er også egentlig catfishing, men i noe mer "lettere" utgave. Anonymkode: fe63b...a67 Er nå litt annerledes for kvinner da mtp å vite om han er den han er. Vi risikerer tross alt å kanskje bli voldtatt og/eller drept. Jo han er kontrollerende og prøver å få henne til å føle seg skyldig. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #43 Skrevet 21. juni 2019 På 19.6.2019 den 1.42, AnonymBruker skrev: Lang historie kort; fått kontakt med en utrolig fin mann. Vi skal tilfeldigvis være i samme by en uke i august og har avtalt å ta en kaffe da. Vi følger hverandre på instagram og skriver sammen hver dag. I går ringte han meg via FaceTime, jeg kunne ikke ta den da. Jeg skrev tilbake som sant er at jeg var opptatt men også at jeg synes all slike video samtaler er helt fælt, jeg føler meg alltid dum, klønete og det blir bare helt feil (jeg har ikke FaceTime med mamma en gang). Og det er ikke slik jeg ønsker at den første samtalen skal være. Jeg skrev vi kunne gjerne snakke «vanlig», fordi jeg har lyst å høre stemmen hans. Men han svarte: »Du skjuler noe». Som er veldig merkelig siden jeg har delt bilder med han, både de gode og de «uheldige» Er FaceTime vanlig på et slikt stadium? Anonymkode: cf206...8f7 Han der høres ikke helt bra ut, vær litt obs. Han der virker som en kontrollerende fyr siden han får den reaksjonen der. Eventuelt bare svar "Liker ikke Facetime og slikt. Og nei jeg skjuler ikke noe" Om han maser og viser misnøye så ikke la han manipulere deg. Anonymkode: 51cad...57c 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2019 #44 Skrevet 21. juni 2019 Hvor kommer han fra? Anonymkode: 50e7c...5c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå