AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #21 Skrevet 19. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dating for de fleste går ikke ut på å bevise at man er ekte. Det der gidder de færreste. Dersom man er så sykelig opptatt av slik får man heller finne seg en partner på den tradisjonelle måten. Anonymkode: 07e03...384 Det første man skal gjøre er nettopp å vite at den andre personen er faktisk personen bak bildene. Jeg gjentar igjen: Bilder betyr NADA / ZERO / NOTHING. En spesifik video (hvis ikke FaceTime) er langt bedre. Å nekte alle disse alternativene gjør at han selvsagt med god grunn sier "du skjuler noe". Jeg og hvilken som helst annen mann som ikke er lettlurt hadde sagt det samme. Det har allerede blitt nevnt av et par andre debattanter her et problem som heter Catfish. Helt forferdelig å se folk som har snakket sammen i flere måneder - noen faktisk i flere år - før de fant ut at den personen ikke var personen bak bildene. Ikke engang i nærheten av samme utseende. Det er heller ikke rart at han synes det er pussig at hun har tydeligvis ingen problemer med å sende bilder, men har store problemer med å verifisere seg selv som personen bak de bildene. Det er nettopp slik fordi bilder er "billige", i den forstand at bilder kan kopieres fra hvem som helst og bilder har aldri vært noe bevis på at det er virkelig personen du snakker om bak de bildene. At fyren i tillegg må vente helt til august før han får ta en kaffe med TS er fanken meg helt på jordet. Mens du og flere her mener at "fyren er rar". Virker som mannehatet har ødelagt helt deres virkelighetsforståelse og evnen til å se noe fra begge sider. Anonymkode: fe63b...a67 2
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #22 Skrevet 19. juni 2019 4 minutter siden, padawan skrev: For alt han vet kan du være en dritfeit, hårete fyr som sitter i kjelleren og lurer fremmede menn så kan skjønne fyren. Nettopp. Anonymkode: fe63b...a67 1
Duftavsommerregn Skrevet 19. juni 2019 #23 Skrevet 19. juni 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det første man skal gjøre er nettopp å vite at den andre personen er faktisk personen bak bildene. Jeg gjentar igjen: Bilder betyr NADA / ZERO / NOTHING. En spesifik video (hvis ikke FaceTime) er langt bedre. Å nekte alle disse alternativene gjør at han selvsagt med god grunn sier "du skjuler noe". Jeg og hvilken som helst annen mann som ikke er lettlurt hadde sagt det samme. Det har allerede blitt nevnt av et par andre debattantefm heter Catfish. Helt forferdelig å se folk som har snakket sammen i flere måneder - noen faktisk i flere år - før de fant ut at den personen ikke var personen bak bildene. Ikke engang i nærheten av samme utseende. Første bud når man har funnet tonen på nettet er å treffe! Jeg har dette som et prinsipp nå. Kan skrive litt med noen en liten stund så er det nok, da kommer jeg med forslag om å treffes. Bare for å prate og bli litt bedre kjent, så er det problemet borte. Holde på med netttreff over lang tid fører ikke noe sted hen. Av de grunnene du nevner, men også dette med kjemi, at man passer sammen. Det finner man aldri ved å holde på over nettet, Det er bare et selvbedrag. 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #24 Skrevet 19. juni 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det første man skal gjøre er nettopp å vite at den andre personen er faktisk personen bak bildene. Jeg gjentar igjen: Bilder betyr NADA / ZERO / NOTHING. En spesifik video (hvis ikke FaceTime) er langt bedre. Å nekte alle disse alternativene gjør at han selvsagt med god grunn sier "du skjuler noe". Jeg og hvilken som helst annen mann som ikke er lettlurt hadde sagt det samme. Det har allerede blitt nevnt av et par andre debattanter her et problem som heter Catfish. Helt forferdelig å se folk som har snakket sammen i flere måneder - noen faktisk i flere år - før de fant ut at den personen ikke var personen bak bildene. Ikke engang i nærheten av samme utseende. Det er heller ikke rart at han synes det er pussig at hun har tydeligvis ingen problemer med å sende bilder, men har store problemer med å verifisere seg selv som personen bak de bildene. Det er nettopp slik fordi bilder er "billige", i den forstand at bilder kan kopieres fra hvem som helst og bilder har aldri vært noe bevis på at det er virkelig personen du snakker om bak de bildene. At fyren i tillegg må vente helt til august før han får ta en kaffe med TS er fanken meg helt på jordet. Mens du og flere her mener at "fyren er rar". Virker som mannehatet har ødelagt helt deres virkelighetsforståelse og evnen til å se noe fra begge sider. Anonymkode: fe63b...a67 I og med at de har en avtale om å treffes så burde ikke TS trenge å bevis hvem hun er, de skal jo møtes uansett. Jeg har da aldri måttet bevise hvem jeg er til noen jeg treffer på nett før vi møtes på date. Vi treffes jo da, da ser han hvem det er. Så lenge ikke TS prøver å få penger ut av ham eller andre rare ting blir det for dumt å bruke det som unnskyldning for en sånn oppførsel. Anonymkode: 507e2...e87 6
TrekStar Skrevet 19. juni 2019 #25 Skrevet 19. juni 2019 19 hours ago, AnonymBruker said: Men han svarte: »Du skjuler noe». Psycho-Alert...EVAKUER...og abandon ship. 4
annebanane Skrevet 19. juni 2019 #26 Skrevet 19. juni 2019 Inne på f.eks snapchat kommer bilder og videoer som ikke er live i chatten, og ikke som en ordentlig snap. Så sant noen ikke skrur av nettet og samler opp bilder de tar av andre som blir sendt med en gang netter er på igjen (eller er med en annen person døgnet rundt som de tar bilder av), så er det faktisk en selv som det kommer bilder og videoer av. Jeg forstår godt TS da jeg ikke liker å videochatte fra annet enn pc hvor jeg slipper holde hånden oppe i timesvis. En som vil videochatte vil som oftest det videre også om det ikke er spesifisert for å hurtig bekrefte at det er personen. Å sende noen små bilder og videoer her og der tar ikke like mye av tiden og konsentrasjonen. Pluss en kan sette på høytaler og legge telefonen ned med vanlig samtale. Jeg skjønner også skepsisen til den mannen, men om en vet litt om medier (som snapchat over) og har litt tro vil en komme lengre. Det er ikke gøy med de som går inn i umiddelbar skepsis og nærmest gir den andre dårlig samvittighet for å få viljen sin. 4
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #27 Skrevet 19. juni 2019 Send på snap det er safe Tar han screen shot vet du om det oxo Anonymkode: f30d3...1ba 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #28 Skrevet 20. juni 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Det første man skal gjøre er nettopp å vite at den andre personen er faktisk personen bak bildene. Jeg gjentar igjen: Bilder betyr NADA / ZERO / NOTHING. En spesifik video (hvis ikke FaceTime) er langt bedre. Å nekte alle disse alternativene gjør at han selvsagt med god grunn sier "du skjuler noe". Jeg og hvilken som helst annen mann som ikke er lettlurt hadde sagt det samme. Det har allerede blitt nevnt av et par andre debattanter her et problem som heter Catfish. Helt forferdelig å se folk som har snakket sammen i flere måneder - noen faktisk i flere år - før de fant ut at den personen ikke var personen bak bildene. Ikke engang i nærheten av samme utseende. Det er heller ikke rart at han synes det er pussig at hun har tydeligvis ingen problemer med å sende bilder, men har store problemer med å verifisere seg selv som personen bak de bildene. Det er nettopp slik fordi bilder er "billige", i den forstand at bilder kan kopieres fra hvem som helst og bilder har aldri vært noe bevis på at det er virkelig personen du snakker om bak de bildene. At fyren i tillegg må vente helt til august før han får ta en kaffe med TS er fanken meg helt på jordet. Mens du og flere her mener at "fyren er rar". Virker som mannehatet har ødelagt helt deres virkelighetsforståelse og evnen til å se noe fra begge sider. Anonymkode: fe63b...a67 Dette var da voldsomt til spekulasjoner og stråmannsargumentasjon. Det er helt greit om denne mannen ikke ønsker å vente til august til å ta en kaffe, men da får han nå si det slik som det er. Å anklage en ukjent person for at man skjuler noe fordi man ikke vil bruke FaceTime er ikke sosialt akseptabelt. Jeg håper nå uansett at TS går videre fra denne fyren og finner noen som ikke er så paranoid. Å bruke diverse datingtjenester har blitt så vanlig at "catfishing" utgjør en ekstremt liten prosent. Man kan nesten ikke ta utgangspunkt i de verste scenarioene og helgardere seg hele tiden. Da gjør man det vanskelig for seg selv å finne en partner, da de aller færreste gidder slikt. Helt fair å spørre om FaceTime, men det er fullstendig uakseptabelt å håndtere det slik når forespørselen blir avvist. Anonymkode: 07e03...384 6
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #29 Skrevet 20. juni 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: I og med at de har en avtale om å treffes så burde ikke TS trenge å bevis hvem hun er, de skal jo møtes uansett. Jeg har da aldri måttet bevise hvem jeg er til noen jeg treffer på nett før vi møtes på date. Vi treffes jo da, da ser han hvem det er. Så lenge ikke TS prøver å få penger ut av ham eller andre rare ting blir det for dumt å bruke det som unnskyldning for en sånn oppførsel. Anonymkode: 507e2...e87 En jeg kjenner ble catfishet og de arrangerte møte hvor vedkommende opprettholdt catfishingen helt opp til møtet. Han kjørte flere timer for å møte henne bare for å finne ut at det var venninnen hun hadde sendt ham bilder av. Han snudde på trappa. Så det er ingen betingelse for å ikke bli lurt at de har avtalt et møte. Er også vanlig taktikk av svindlere å avtale møter for så å avlyse rett før. Anonymkode: 34000...f1a 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #30 Skrevet 20. juni 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Det første man skal gjøre er nettopp å vite at den andre personen er faktisk personen bak bildene. Jeg gjentar igjen: Bilder betyr NADA / ZERO / NOTHING. En spesifik video (hvis ikke FaceTime) er langt bedre. Å nekte alle disse alternativene gjør at han selvsagt med god grunn sier "du skjuler noe". Jeg og hvilken som helst annen mann som ikke er lettlurt hadde sagt det samme. Det har allerede blitt nevnt av et par andre debattanter her et problem som heter Catfish. Helt forferdelig å se folk som har snakket sammen i flere måneder - noen faktisk i flere år - før de fant ut at den personen ikke var personen bak bildene. Ikke engang i nærheten av samme utseende. Det er heller ikke rart at han synes det er pussig at hun har tydeligvis ingen problemer med å sende bilder, men har store problemer med å verifisere seg selv som personen bak de bildene. Det er nettopp slik fordi bilder er "billige", i den forstand at bilder kan kopieres fra hvem som helst og bilder har aldri vært noe bevis på at det er virkelig personen du snakker om bak de bildene. At fyren i tillegg må vente helt til august før han får ta en kaffe med TS er fanken meg helt på jordet. Mens du og flere her mener at "fyren er rar". Virker som mannehatet har ødelagt helt deres virkelighetsforståelse og evnen til å se noe fra begge sider. Anonymkode: fe63b...a67 Det handler om at han fremstår som kontrollerende og tillegger folk ting. Gjør at folk skal føle seg skyldige i noe. Det alene er et varseltegn. Anonymkode: bdcd2...95e 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #31 Skrevet 20. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: En jeg kjenner ble catfishet og de arrangerte møte hvor vedkommende opprettholdt catfishingen helt opp til møtet. Han kjørte flere timer for å møte henne bare for å finne ut at det var venninnen hun hadde sendt ham bilder av. Han snudde på trappa. Så det er ingen betingelse for å ikke bli lurt at de har avtalt et møte. Er også vanlig taktikk av svindlere å avtale møter for så å avlyse rett før. Anonymkode: 34000...f1a Nettopp. Er veldig pussig at man må vente helt til august for å ta en kaffe. Det er totalt uforsvarlig og det er ikke så rart at fyren blir obs når han må vente hele sommeren. Som du riktig påpeker, "tenner" catfishere på å ha lengst mulig kontakt uten at du liksom "maser" på mer verifikasjon, så når de ser at de ikke kan dra ut tiden mer, så avlyser de eller lurer deg helt til siste liten. Catfishere - hvis ikke de prøver å lure penger ut av en, så prøver de å lure en på andre måter. Enten fordi de som sagt "tenner" på å kødde med folk sine liv og ha den andre motparten "hekta" på bildene deres som kan være fake, eller så har du den tredje kategorien - der de lurer en med falske bilder og drøyer møtet lengst mulig i håp om at "du" skal få såpass mange følelser for de online og føle deg "nær" dem etter alle samtalene slik at når dem til slutt slipper den "bomben" og man ser at det ikke var dem på bildene, så håper dem at motparten fortsatt vil "fortsette forholdet" med dem, fordi de "klikket så fint over nettet" og hadde begynt å få "følelser for hverandre" og "snakket sammen om alt" før de møtes. Og hvis man har snakket til en fremmed om "alt mulig", så plutselig befinner man seg i en sårbar situasjon der et menneske som viste seg å være fake, vet veldig mye om deg - kanskje detaljer man ikke engang har sagt til nærmeste venner. Ironien blir ellers komplett når flere her klager over at mannen "overdriver". La oss snu scenarioet her - la oss si at det var en ung kvinne som skulle møte en mann som ikke har verifisert seg ennå. Jeg lurer på om flere her i tråden hadde ment at kvinnen "overdriver"? Som du riktig påpeker, disse catfishere ser ut til å ha slike psykiske trekk at de rett og slett ikke forstår hva det gjør med motparten å finne ut at de ble løyet til. Anonymkode: fe63b...a67 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #32 Skrevet 20. juni 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det handler om at han fremstår som kontrollerende..... Anonymkode: bdcd2...95e Nei, det handler ikke om kontroll. Det handler om å ikke være en naiv idiot. Å skrive "Du skjuler noe" er overhodet ikke noe "aggressivt" slik du og flere her med vilje legger opp til at det er. Jeg håper egentlig at mannen avlyser hele greia, fordi fyren har definitivt rett i å mistenke noe. Å vente med kaffe hele sommeren og frem til august er drøyt, men som sagt, noen kan være villige til å vente såpass om de vet at personen bak bildet er ekte. Hvis ikke, så forstår jeg godt at fyren ikke har lyst å bruke hele sommeren på å bare glede seg til kaffemøtet for å så finne ut at det enten blir avlyst eller flyttet igjen til et annet tidspunkt. Med dagens teknologi er det ingen unnskyldning for å ikke verifisere seg. Det tar ca 10 sekunder å skrive en passe lang melding / sms, og de samme sekundene kunne man brukt på å si i en kort video: "Hei, jeg gleder meg til å ta en kaffe med deg". Istedet for å gjøre dette, så sender TS en rekke bilder til fyren, men har tydeligvis store problemer med å sende en meget kort og nøytral video. Det virker som du ikke eier logikk, men for min del og for mange andre sin del er det ingen logikk i at det skal være så lett å bli "bombardert" med bilder, samtidig som det er tydeligvis vanskelig å ta en liten video og sende det. Den eneste grunnen til at noen bombarderer en med bilder og nekter samtidig å verifisere seg ordentlig er der sjansen er høy for at vedkommende ikke er personen på bildene eller der bilder i det minste ikke gjenspeiler personen idag. Noen liker gjerne å sende "gamle" bilder av seg selv, men har forandret seg siden bildene ble tatt til det verre. Det er også egentlig catfishing, men i noe mer "lettere" utgave. Anonymkode: fe63b...a67 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #33 Skrevet 20. juni 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette var da voldsomt til spekulasjoner og stråmannsargumentasjon. Det er helt greit om denne mannen ikke ønsker å vente til august til å ta en kaffe, men da får han nå si det slik som det er. Anonymkode: 07e03...384 Det er ingenting "voldsomt" ved dette. Les ellers mine to innlegg rett over. Mannen kan muligens vente hele sommeren, ja, under forutsetning at hun er ekte og kan verifisere seg. Hvis ikke, så er det ikke så rart at mannen sier "du skjuler noe". Forøvrig er det ingenting galt i å si det. Som sagt i mitt forrige innlegg - snu situasjonen på hodet. En ung kvinne skal møte en mann, og kvinnen ønsker verifisering mens mannen nekter og har sendt bare bilder og sagt at hun må bare stole på han. Du synes kvinnen overdriver "voldsomt" hvis hun da sier til mannen at han "skjuler noe" ? Forøvrig er det interessant at TS ikke har skrevet en eneste gang her siden startinnlegget, men det er altså du og ca tre andre som febrilsk forsvarer TS sin posisjon, og nekter å ta innover dere hvorfor den andre motparten (mannen) har rett til å være skeptisk. Anonymkode: fe63b...a67 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #34 Skrevet 20. juni 2019 10 timer siden, Duftavsommerregn skrev: Første bud når man har funnet tonen på nettet er å treffe! Jeg har dette som et prinsipp nå. Kan skrive litt med noen en liten stund så er det nok, da kommer jeg med forslag om å treffes. Bare for å prate og bli litt bedre kjent, så er det problemet borte. Holde på med netttreff over lang tid fører ikke noe sted hen. Av de grunnene du nevner, men også dette med kjemi, at man passer sammen. Det finner man aldri ved å holde på over nettet, Det er bare et selvbedrag. Helt enig med deg. Man sitter ikke og venter hele sommeren og det er ikke rart at mannen ønsker å vite helt sikkert og vurdere om dette er ei som er verdt å vente på hele sommeren bare for en kaffe. Som du riktig påpeker, det beste er å møtes raskt og det finnes ingen unnskyldning egentlig, spesielt nå som det er ferie på gang for de aller fleste. Også har man alltid helga også om man ikke har ferie. Anonymkode: fe63b...a67 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #35 Skrevet 20. juni 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forøvrig er det interessant at TS ikke har skrevet en eneste gang her siden startinnlegget Anonymkode: fe63b...a67 Fordi TS har et liv utenfor KG også? Her var det mange teorier gitt. Nei, jeg skjuler ingenting, instagramen min er under fullt navn, jeg er tagget på minst 20 bilder av andre både i privat og jobb sammenheng, googler man navnet mitt så får man flere treff på meg, i samtalene jeg har skrevet med han har jeg også sendt bilder av ting vi har snakket om underveis (meg/bøker/gjenstander/utstyr) og ser man på bildene på instagram tar det to sekunder å se at dette er samme omgivelser jeg ellers er i. Ja, jeg kan helt sikkert lage en 10 sek video og si hei, det er ikke der problemet er. Jeg synes jeg blir helt anderledes på FaceTime/video, jeg blir så opptatt av hvordan jeg ser ut, føler alt blir kleint og falskt. Ikke slik jeg har lyst å framstå første gang. Når det gjelder tidspunkt for evnt første møte er fordi da er vi i samme land og ikke mulig å reise før det for meg. Ikke snakket noe mer om FaceTime med han, men føler det henger i lufta. Men jeg har lyst å snakke «vanlig» i telefonen først. TS Anonymkode: cf206...8f7 5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #36 Skrevet 20. juni 2019 Jeg synes han overreagerer, og dette er et rødt flag. Han legger sin egen usikkerhet over på TS, og bruker sine dårlige erfaringer. mot henne. Det setter en dårlig stadndard for et forhold. Å be om sikker verifisering på dette får det også til å høres ut som han kjøper en vare. Å drive med nettdating er fyllt av usikkerhet, selv om man vet utseende på personen har man ingen garanti for at man finner kjemien, og man risikerer alltid å kaste bort tiden sin. Min erfaring er at menn som er sykelig opptatt av å sikre seg gjerne takler avvisning dårlig når man først møtes, de har gjerne investert så mye følelser i dette at de kan bli aggressive når de feks blir avvist seksuelt. Jeg har også matchet med folk på motsatt kant av landet, da avtaler vi å snakkes når de kommer til min by, også bruker jeg ikke noe tid på det frem til det. Ellers fokuserer jeg på folk i min egen nærhet, og raske møter, siden jeg også hater chat og spesielt videochat. Anonymkode: 24aaa...7c3 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #37 Skrevet 20. juni 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi TS har et liv utenfor KG også? Her var det mange teorier gitt. Nei, jeg skjuler ingenting, instagramen min er under fullt navn, jeg er tagget på minst 20 bilder av andre både i privat og jobb sammenheng, googler man navnet mitt så får man flere treff på meg, i samtalene jeg har skrevet med han har jeg også sendt bilder av ting vi har snakket om underveis (meg/bøker/gjenstander/utstyr) og ser man på bildene på instagram tar det to sekunder å se at dette er samme omgivelser jeg ellers er i. Ja, jeg kan helt sikkert lage en 10 sek video og si hei, det er ikke der problemet er. Jeg synes jeg blir helt anderledes på FaceTime/video, jeg blir så opptatt av hvordan jeg ser ut, føler alt blir kleint og falskt. Ikke slik jeg har lyst å framstå første gang. Når det gjelder tidspunkt for evnt første møte er fordi da er vi i samme land og ikke mulig å reise før det for meg. Ikke snakket noe mer om FaceTime med han, men føler det henger i lufta. Men jeg har lyst å snakke «vanlig» i telefonen først. Anonymkode: cf206...8f7 Der var du endelig. Ja, vi har alle et liv, men du ser at vi tok oss tid til å svare i din tråd likevel. For det første forteller jeg hvordan motparten gjerne føler seg. Du har presentert kun din side av "følelsene", men ser ikke hans sine heller. For deg er "bilder et kompromiss", mens jeg påpeker at bilder betyr egentlig ingenting. Du kan "tagges" så mye du vil - bilder er ikke noe bevis for noe som helst. Du sender han noe som med andre ord, ikke betyr noe som helst. Skjønner, så alt er "kleint" for deg - bortsett fra å sende bilder som du ikke kan verifisere. Pussig det der. Så dere er i samme land, men likevel kan du ikke møte han før ut i august? Igjen, pussig det der. Denne her til slutt er en skikkelig gullkorn - du har ennå IKKE engang snakket med fyren i "vanlig" i telefonen først ! Det er fanken meg IKKE rart at fyren tviler på deg! Seriøst, ikke engang snakket i TLF med fyren? Jøsses navn - som jeg har sagt det før, du og de som forsvarer deg her i tråden, får bare kose dere med mannehatet deres og kalle alle for "aggressive og kontrollerende" som ikke bøyer seg for deres "spennende unnskyldninger" du måtte finne på. Hadde jeg vært han - da hadde jeg ikke engang sagt at du "skjuler noe", selv om det er helt uskyldige ord. Jeg hadde rett og slett avsluttet kontakten med deg på sekundet og blokkert deg overalt. Men du har sikkert fått han hektet på bildene dine og "historiene dine", og det er derfor han ennå ikke har gjort det. Men av og til må man sette en strek. Jeg gjentar igjen - du har ennå ikke snakket med fyren i tlf engang, også våger dere å syte. Han har altså IKKE engang hørt stemmen din i telefonen - for ikke å snakke engang om verifisering at det virkelig er deg på bildene. OMFG er alt jeg har å si, rett og slett. At dere våger å angripe en fyr som verken har hørt stemmen din i tlf eller fått noe som helst verifisering på at det er deg, viser virkelig hvor disfunksjonelle en del kvinner med tanke på sosiale relasjoner er blitt. Anonymkode: fe63b...a67 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #38 Skrevet 20. juni 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så dere er i samme land, men likevel kan du ikke møte han før ut i august? Igjen, pussig det der. Anonymkode: fe63b...a67 Nei, les hva jeg skrev en gang til. Først i august er vi samme land, ergo ikke i samme land nå. Til resten av konspirasjonsteoriene dine har jeg ingen kommentar til. TS Anonymkode: cf206...8f7 5
Gjest padawan Skrevet 20. juni 2019 #39 Skrevet 20. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: *snip* Anonymkode: fe63b...a67 Amen.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #40 Skrevet 20. juni 2019 Jeg bruker aldri FaceTime, ikke med familiemedlemmer heller. Skjønner at du ikke vil det. Noen bruker FaceTime konsekvent, skjønner ikke greia. Uansett burde han ta hensyn til deg. Anonymkode: f0659...f9f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå