Gjest Itilfelle Skrevet 2. mai 2005 #1 Skrevet 2. mai 2005 en bryllupslokasjon..... Har i løpet av det siste året vært i to bryllup holdt på samme bryllupslokasjon, og har høstet noen heller negative erfaringer der. Har ihvertfall bestemt meg for at der skal det ikke holdes noe bryllup for min del. Begge brudene var i etterkant fortvilet og lei, og som gjest var det heller ikke noe spes. Stedet er Lysebu. I seg selv et fint navn, og for all dem med en idyllisk lokasjon. Men du verden for noen folk som jobber der, for ikke å snakke om hvor flinke de er til å bryte løfter.... Det første bryllupet jeg var i hadde det blandt annet vært avtalt at de skulle holde av rom til gjestene. Dette ble glemt og opplyst om i siste liten. Brudeparet hadde svært mange tilreisende gjester blandt annet fra USA, og hadde en uke før bryllupet et svare strev med å finne overnatting til alle. Det viste seg at rommene var gitt til det andre bryllupet som skulle holdes der samtidig. Maten var lunken, treig servering, gnien på vinskjenk og sure servitører. Når brudeparet kom med oppfordringer/ønsker til dem,fikk de hele tiden høre at "vi holder bryllup så ofte, at dette kan vi-slapp helt av", og var ikke lydhør for at brudeparet ønsket det på sin måte. "Sånn pleier vi å gjøre" osv..osv.. Mye av det samme gjentok seg i det andre bryllupet jeg var i. I tillegg hadde de gitt bort brudesuiten til noen andre, og rommet brudeparet fikk tildelt var et "standardrom" som må ha vært møblert en gang på 80-tallet. En heller trist affære. I tillegg,var regningen feil, med en ganske stor sum også, og når dette ble påpekt, var det småsure kommentarer om at "de pleide aldri gjøre feil på faktura" etc..etc.. ( Min onkel er særdeles pertentlig og hadde full kontroll på ut/inn, og hva som skjedde med hva - han er avholds og var naturlig nok edru hele kvelden...- ansvarlig for regnskapet osv.. ) Mye annet skjedde, men har ikke lyst å spre dritt, bare advare om at det sikkert finnes andre, bedre og mer oversiktlige/serviceminded steder å velge mellom. Jeg kommer ihvertfall til å gå et annet sted enn til Lysebu når det blir min tur! Good luck!! 8)
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #2 Skrevet 2. mai 2005 Huff a meg! Alt det verst tenkelige som kan skje, skjedde jo tydeligvis her! :o Er det virkelig mulig??? Hvor hen er dette egentlig? Synes jeg har hørt om navnet/stedet, men er ikke sikker...men dette var ikke god reklame nei!
Gjest Helga the Hotwaxer Skrevet 2. mai 2005 #3 Skrevet 2. mai 2005 Er det Lysebu Konferansesenter ved markagrensen du mener?
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #5 Skrevet 2. mai 2005 Er glad vi ikke holder middag og fest ved et hotell eller lignende.. Da slipper vi sånt. Har fått kjøkkenhjelp av snille naboer som jeg har kjent hele livet + at tanter og onkler stiller opp uannsett.. Hørtes skikkelig kjipt ut at alt gikk helt feil. Aldri om jeg ville hatt noe festligheter på en slik plass, verken bryllup eller noe annet..
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #6 Skrevet 2. mai 2005 Parvati og Dark Angel: Jepp, det er stedet; the one & only! :-?
Brud2004 Skrevet 2. mai 2005 #7 Skrevet 2. mai 2005 Giftet meg på Lysebu i 2004 og hadde en fantastisk opplevelse. Service var topp og alle som jobber der er veldig proffe. Maten var super. Har opplevd det samme senere i andre bryllup også. :-) Brud 2004
ashera Skrevet 2. mai 2005 #8 Skrevet 2. mai 2005 Har arrangert flere kurs og konferanser på Lysebu, og aldri opplevd noe tull.
Gjest Brud2005 Skrevet 2. mai 2005 #9 Skrevet 2. mai 2005 Giftet meg på Lysebu i 2004 og hadde en fantastisk opplevelse. Service var topp og alle som jobber der er veldig proffe. Maten var super. Har opplevd det samme senere i andre bryllup også. :-) Brud 2004 Trodde et sekund det var jeg som hadde skrevet dette :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o Farlig likt nick.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå