Gå til innhold

Mobbere som fremdeles prøver å mobbe deg i voksen alder.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste vokser opp og blir vanlige hyggelige mennesker.
Men den verste mobberen har ikke forandret seg tydeligvis..det er blikking og jeg ser fremdeles at vedkommende alltid prøver å lage konflikter. 
Vedkommende har dessverre barn og bruker også disse for oppmerksomhet og alt de er verdt.

Anonymkode: d35db...f43

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest frankie1985
Skrevet

Har familie som alltid mobber, håper hver dag det skal ta slutt men de bare fortsetter

AnonymBruker
Skrevet

Dette er så sant! Voksne er barn i store kropper.

Anonymkode: 15007...9cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Opplevde det samme. Hun som mobba meg hele barneskolen og gjorde det til et mareritt, fortsatte via Facebook i voksen alder. Kommenterte da det ble slutt med kjæresten min og meg: "hadde ikke forventet annet." Jeg sletta henne som. "Venn" på Facebook, noe som førte til at hun fikk de fleste felles vennene til å slette meg som venn også. Ironien i det hele er at hun har master i psykologi og jobber med barn i dag og har selv noen barn også. Noen blir aldri voksne, uansett hvilken fasade med utdanning, jobb og familie de prøver å holde. 

Anonymkode: 676e5...aae

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Opplevde det samme. Hun som mobba meg hele barneskolen og gjorde det til et mareritt, fortsatte via Facebook i voksen alder. Kommenterte da det ble slutt med kjæresten min og meg: "hadde ikke forventet annet." Jeg sletta henne som. "Venn" på Facebook, noe som førte til at hun fikk de fleste felles vennene til å slette meg som venn også. Ironien i det hele er at hun har master i psykologi og jobber med barn i dag og har selv noen barn også. Noen blir aldri voksne, uansett hvilken fasade med utdanning, jobb og familie de prøver å holde. 

Hæ? når fikk hun master i psykologi? lenge etter hun kommenterte på facebooken din? har hun ikke fått med seg at en skal være forsiktig med hvordan en oppfører seg på sosiale medier når man utdanner seg innen et seriøst yrke? 

Hun som mobba meg addet meg aldri som venn. Ei annen derimot, addet meg flere ganger, men det var da bare for å kunne kommmentere dritt ?!?!!? Men jeg lo litt da 😛 det gikk en reklame den tiden , hun som sier "hva skal jeg med gode karakterer når jeg skal bli supermodell?" jeg var tynn og var litt hobbymodell..disse bildene delte jeg på some. Da presterer hun å skrive på sin status "hva skal jeg med gode karakterer når jeg skal bli supermodell" Hun blir aldri det og er ikke i nærheten av å være det. Eller hva tror dere folkens?"    måtte virkelig le over hvor alvorlig hun det. 
Tok det som et kompliment jeg da...det betyr at hun ville tråkke på meg så jeg ikke skulle ha troen på meg 😛 Tror det kan ha vært at eksen hennes hadde flørtet med meg (jeg var ikke interessert) og hun var jo utro, så det blir en smule dobbeltmoralsk

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde dessverre en idiot i samme klassei løpet av hele barneskolen og ungdomsskolen. Hun kunne finne på kallenavn spå med-elever som hun ikke likte. For eksempel "gjødsel-tryne" eller "vortesvinet" og mange andre lignende ting. Når vi i løpet av tjue-årene møtte hverandre for eksempel på dagligvarebutikken eller lignende, så fortsetter hun faktisk med dette fremdeles.  

"Men det ikke *stygge kallenavn* som kommer her da?" eller noe sånn. Enkelte umodne drittunger blir rett og slett ALDRI til voksne mennesker. 

Anonymkode: f9009...e9e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt mobbet selv som barn og blir fortsatt mobbet av andre voksne. Min erfaring er disse som mobber er mennesker som ikke har det bra selv og må tråkke på andre for å føle seg bra. Jeg tar det som et kompliment og synes samtidig synd på de som mobber. 

Gamlesjefen min gjorde sitt for å tråkke meg ned. Det gikk så ille at mine kollegaer anmeldte henne på mine vegne. Etterhvert kom det fram at hun var ensom og hadde ingen venner, mannen var blitt uføretrygdet og ikke det livet hun så for seg. Hun var fasademenneske, og jeg hadde tydeligvis det livet hun ønsket. Uansett hvor mye hun prøvde å ydmyke og henge meg ut, viste jeg henne kun godhet og ett bredt smil. Selv da hun fikk sparken, gjorde jeg ikke noe annet enn å smile til henne. 

Det var karma☺️

Anonymkode: 57c83...8b7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Til alle som blir mobbet på some: skjermdump alt. Dere vet aldri når dere kan få bruk for det. 

Det er faktisk så enkelt at man kan laste disse skjermdumpene opp på nett, tagge med navnet til mobberen eller rett og slett gi bildefila navn etter mobberen. Så dukker skjermdumpene opp når folk googler navnet deres. Og får ved selvsyn se hvilket bedritent menneske dette er. 

Anonymkode: 847f1...287

• Liker 6
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor la du henne til som Fjøsbokvenn i første omgang?

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, O.G. skrev:

Hvorfor la du henne til som Fjøsbokvenn i første omgang?

Fordi hun la meg til som venn og jeg trodde hun var blitt voksen.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi hun la meg til som venn og jeg trodde hun var blitt voksen.

Ja, ja.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, O.G. skrev:

Ja, ja.

Ja. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja. 

Vel, men du forstår vel nå at det skulle du ikke ha gjort.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, O.G. skrev:

Vel, men du forstår vel nå at det skulle du ikke ha gjort.

Selvfølgelig. Man forventer ikke at personen har stagnert mentalt ved fjortisalderen og bruker some til å utblåse sine mindreverdighetskomplekser på andre når man er nesten tretti, som den gangen. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig. Man forventer ikke at personen har stagnert mentalt ved fjortisalderen og bruker some til å utblåse sine mindreverdighetskomplekser på andre når man er nesten tretti, som den gangen. 

Min erfaring er at slike folk forblir slik de var som tenåringer.

Skrevet

Noen mennesker er bare født onde.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enkelte mennesker er og forblir noen kronidioter. De klarer liksom aldri å vokse opp og utvikle seg som menneske. Selv om noen av dem skulle ta høyere utdanning osv, hjelper ikke det noe som helst på denne respektive gruppens menneskelige progresjon. Dessverre lar en del seg imponere av deres eplekjekke fremtoning, plumpe humor, voldsomme ego og eventuelt overdrevne selvtillit.

Anonymkode: 5f5b5...c3d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte mennesker er og forblir noen kronidioter. De klarer liksom aldri å vokse opp og utvikle seg som menneske. Selv om noen av dem skulle ta høyere utdanning osv, hjelper ikke det noe som helst på denne respektive gruppens menneskelige progresjon. Dessverre lar en del seg imponere av deres eplekjekke fremtoning, plumpe humor, voldsomme ego og eventuelt overdrevne selvtillit.

Anonymkode: 5f5b5...c3d

jeg ville heller vært en sånn foran å være en beskjeden, snill og forsiktig person. 
Hun som mobba meg tok aldri høyere utdannelse. Hun ble værende på hjemstedet sitt og jobber der søsteren hennes er sjef.

AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Hadde vurdert å ta kontakt med den arbeidsplassen så de fikk vite hva de har ansatt.

Anonymkode: d8cf1...3f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...