AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #1 Skrevet 18. juni 2019 Hei! Jeg og min datter på 10 år tenker å reise på en utenlands ferie dette året. Det var lenge siden sist da vi alltid har feriert i Norge som regel. Ønsker tips til land/byer hvor det finnes rimelige fly/hotell. Tenker storby istedenfor strandferie.. Vært innom tanken på Oslo-kiel fergen samt Krakow. Noen som har erfaringer? Anonymkode: f57b1...f8e
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #2 Skrevet 18. juni 2019 Krakow er det reit å vente med noen år til, da det er mye krigshistorie å få med seg samtidig. Kielfergen er en fin tur jeg tar flere ganger i året, men er jo ikke en storbyopplevelse. Dog artig for barn på den alderen.London er knallby. Anonymkode: 10142...631
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #3 Skrevet 19. juni 2019 Vil også legge til at jeg ikke kjører bil.. Anonymkode: f57b1...f8e
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #4 Skrevet 19. juni 2019 Hva med London? Man kan få billige billetter hvis man er fleksibel mht dag man reiser. Tog/bane inn til byen. Hotell er ikke billig der, men dere trenger ikke så mange netter for at det blir en ferie, prøv å finne et tidlig fly ut og et sent fly hjem, så slipper dere å betale for ekstra netter. Kjøp en guidebok for byen dere skal til, beregnet for familier/barn/unge. Anonymkode: 106cf...533
Kjetil E Skrevet 19. juni 2019 #5 Skrevet 19. juni 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg og min datter på 10 år tenker å reise på en utenlands ferie dette året. Det var lenge siden sist da vi alltid har feriert i Norge som regel. Ønsker tips til land/byer hvor det finnes rimelige fly/hotell. Tenker storby istedenfor strandferie.. Vært innom tanken på Oslo-kiel fergen samt Krakow. Noen som har erfaringer? Anonymkode: f57b1...f8e Husk det kun er 1,5 time med tog fra Kiel til Hamburg. Hva med å ta fergen til Kiel og så tog til Hamburg og en natt eller 2 der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå