thei Skrevet 2. mai 2005 #1 Skrevet 2. mai 2005 hva mener dere om stripping? Er det noe som hører hjemme i private hjem, festlige lag, utdrikningslag, kun for single eller for gifte menn/kvinner?? Jeg mener det er noe som hører et parforhold til og ikke at noen skal leies inn! Vet ikke om jeg er snever eller... Er det noe alle menn drømmer om?? Skal være med å arrangere et utdrikningslag for en kamerat og dette ble tema da...
Gjest Waldemar Skrevet 2. mai 2005 #2 Skrevet 2. mai 2005 Jeg mener det er noe som hører et parforhold til og ikke at noen skal leies inn! Jeg ville heller si tvert i mot. Stripping, sånn som vi kjenner det som "opptreden/show" på en bar, eller innleide profesjonelle til et lukket selskap, er helt greit. Å prøve å etterligne disse "stæsja settingene" i et parforhold, kan fort bli veldig komisk og lite opphissende. Man skal ikke trekke en strippekultur inn i et hjem, et parforhold. Stripping hører uteliv/underholdning til. Derimot å se sin partner kler av seg på en naturlig måte, helt uten å "opptre", kan være ganske opphissende.
Gjest Simnee Skrevet 2. mai 2005 #3 Skrevet 2. mai 2005 Jeg er i grunnen enig med Waldemar. Jeg har aldri sett stripping live, ei heller kjørt show for en kjæreste (er litt for sjenert og dårlig til å danse). For meg er ikke showstripping en naturlig del av mitt sexliv, mens mer kinky ting er. Men dette får være opp til de enkelte parene å finne ut av. Det finnes ihvertfall ingen fasit....
thei Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2005 men hadde du likt å sett partneren din være en stripperens midtpunkt??
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #5 Skrevet 2. mai 2005 men hadde du likt å sett partneren din være en stripperens midtpunkt?? Nei, det hadde jeg ikke likt. Håper indelig ingen leier inn stripper til mitt eller sambos utdrikningslag når den tid kommer...
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #6 Skrevet 2. mai 2005 men hadde du likt å sett partneren din være en stripperens midtpunkt?? Nei, det hadde jeg ikke likt. Håper indelig ingen leier inn stripper til mitt eller sambos utdrikningslag når den tid kommer...
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #7 Skrevet 3. mai 2005 Jo, det hadde jeg likt. Å se mannen min storøyd og lettere opphisset, og en dame som snirklet seg rundt ham. Jeg synes også at stripping får de som er i showbiz ta seg av, det er ikke noe for meg i allefall. For meg er stripping mest underholdning, har ikke fullt så mye med sex og erotikk å gjøre. Tenner ikke på det. Tror jeg hadde ledd meg ihjel hvis mannen min hadde satt igang med flosshatt og stringtruse og innoljet mage også!
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #8 Skrevet 3. mai 2005 men hadde du likt å sett partneren din være en stripperens midtpunkt?? Tror rett og slett det hadde vært underholdende og morsomt. Såpass raus må man kunne ha evnen til å være.
nyibyen Skrevet 3. mai 2005 #9 Skrevet 3. mai 2005 He he, stripping er bare komisk! Ikke ti ville hester kunne fått meg til å strippe foran noen, kanskje pga at jeg selv ikke synes det er opphissende i det hele tatt. Hvis en fyr hadde begynt å strippe foran meg ville jeg prøvd å smile for høflighets skyld, men det ville vært skikkelig turn-off. Hadde en ONS som begynte å flexe musklene sine før vi gikk til sengs. herrlighet..... det havner i samme kategori for meg!
Lestat Skrevet 3. mai 2005 #10 Skrevet 3. mai 2005 hva mener dere om stripping? Tja, helt ok underholdning, men ikke noen høydare. Det jeg virkelig missliker med strippebuler er at stripperne kommer å setter seg etter et show og nærmest tigger drinker som stort sett bare er juice (og som man liksom skal betale et par hundre kroner for stykket). Det hele blir litt sleecy etter min smak. Det er sjelden jeg gidder å dra på slikt så fremt det ikke er i prosjeketsammenheng (samarbeidspartnere som drar deg med, eller kundesmøring). Jeg var faktisk på mannestripping på et discotek for noen år siden. Det var langt morsomere faktisk. 90% av tilskuerne var damer, og de kunne virkelig skape trøkk. Når så stripperen gikk av scenen etter 15 minutter var stemningen høy, og det ble en veldig morsom fest av det hele. Jeg ser egentlig ikke noe prinsippielt/moralsk feil med å ha stripping på et utdrikkningslag, men personling synes jeg paintball og paragliding er mer underholdende. Folk er forskjellige, og poenget er vel å ikke legge inn alt for mange aktiviteter som damen/typen har problemer med. Jeg mener at man i slike sammenhenger bør ha litt takhøyde, og jeg tror faktisk jeg ville blitt litt provosert hvis dama til en venn skulle regisert hele utdrikkningslaget for en kompis av meg. Litt respekt skal man jo selvfølgelig utvise, men litt "læven" må være lov...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå