Serafin Skrevet 17. juli 2019 #21 Skrevet 17. juli 2019 På 19.6.2019 den 13.53, AnonymBruker skrev: Vært singel et par måneder nå, det sitter skikkelig i. Jeg liker ikke å være alene, savner eksen og har masse følelser for ham, han derimot virker for det meste til å ha gått videre. Jeg trenger flere ting å fylle hverdagen med, pr dags dato har jeg for mye tid til å sørge og sture. Anonymkode: 0418f...5ba For å sette ting litt i perspektiv: Jeg har vært singel i 10 år. Har ikke funnet den rette. Jeg liker det best sånn. Vil ikke ha en kjæreste bare for å ha kjæreste. Vil ha en jeg er oppriktig glad i og som jeg kan dele livets oppturer og nedturer sammen med.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #22 Skrevet 18. juli 2019 Nysingel på 7ende året. Har ikke tro på at det er noen der for meg. Anonymkode: ead38...e51
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #23 Skrevet 18. juli 2019 Singel i 4 år og sørger fortsatt over eksen. 🙄 Anonymkode: b8c3c...a7c
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #24 Skrevet 18. juli 2019 Det har vært slutt i en måned, og isteden for å være lei meg, er jeg bare sint. I hodet mitt nå er han ikke Min Elskede, men Den Forbannede Idioten. Jeg har truffet en ny mann, og har en 2.date med ham på lørdag. Er faktisk litt betatt av ham. Anonymkode: 8030a...49f
Gjest Melis123 Skrevet 18. juli 2019 #25 Skrevet 18. juli 2019 Singel siden 1 juli. Var sammen i ett år og tre måneder. Bodde sammen i ett år. Er min avgjørelse å flytte fra hverandre, men gjør allikevel fryktelig vondt! Savner han masse og føler meg fryktelig alene, men kan ikke være sammen med han mere. Han ringer meg allikevel hver dag, og av og til glemmer jeg meg bort og later nesten som om vi er sammen, men så må jeg minne meg på hvorfor vi ikke kan være sammen og hvor vondt jeg hadde det i samboerskapet! Er egentlig veldig vant med å bo alene, men selv om vi bare bodde sammen ett år, ble det plutselig veldig uvant å være mutters alene. Har hund da, så ikke heeelt alene, men føles sånn av og til. Må trene meg på å kose meg i mitt eget selskap igjen. Glede meg over min nye leilighet, og kose meg med mine egne TV serier, en god bok, hobbier, venner og lange turer med hunden. Blir nok bra til slutt, men nå ønsker jeg bare at sommerferien skal gå over, så jeg slipper å se enda flere bilder fra venner og bekjentes magiske feriedestinasjoner. Vi skulle vært på ferie sammen i forrige uke. Det ble naturlig nok avlyst, så jeg ba pent om lov til å komme tilbake på jobb. Patetisk og litt flaut! Burde sikkert reist et fint sted alene i stedet, men orket ikke helt tanken på det. Heia alle ny-single på KG! Godt å vite at man ikke er alene om det😊
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #27 Skrevet 18. juli 2019 Mindre positiv enn da det ble slutt for noen mnd siden, savner eksen noe forferdelig og føler jeg bare hører sammen med han. Blir deppet av alle bryllupsbildene av folk på FB, og syns dating hittil har vært deprimerende med menn som bare er ute etter èn ting, og han ene jeg fikk følelser for ønsket å ha meg som pulevenn (nei takk). Har slettet happn og gjort meg utilgjengelig for menn på alle mulige måter. Fått en følelse av at lykkelig kjærlighet er for alle andre men ikke noe jeg vil oppleve igjen, som om det ikke er fysisk mulig for meg å oppleve det om noen forstår? bare fordi jeg er meg, og det ikke finnes noen på hele kloden som ville behandlet meg bra samtidig som jeg også var forelsket i han. Rant over 🥀 Anonymkode: a8da5...659
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå