Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av de som er evig single. Nylige single trenger også en tråd :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

:vinke:

Singel i 3 mnd, elsker fortsatt eksen, og blitt forelsket i en ny som det ikke kan bli noe med. Du da?

Anonymkode: a8da5...659

• Liker 2
Skrevet (endret)
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Singel i 3 mnd, elsker fortsatt eksen, og blitt forelsket i en ny som det ikke kan bli noe med. Du da?

Jeg er fremdeles glad i eksen som en person, men følelsene er nok borte vekk, det var som å bryte fri fra alle lenker som hold meg fast. Bruker dagene sammen med venner, mc-turer, ser etter ny leilighet (er så rart å dra på visning av og til), skal snart ta ny tatovering. Venter fremdeles på den nye "sommerflørten" som kan utvikle seg til noe mer, men ingen hastverk. :fnise:

Endret av SemperFi
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her 😔

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutter siden, JangoM28 skrev:

Samme her 😔

Det kommer til å bli så mye bedre etter en stund. Selvfølgelig må du sørge, det er en viktig prosess for å komme seg videre. Heier på deg! :hoppendeglad: 

Endret av SemperFi
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, SemperFi said:

Jeg er fremdeles glad i eksen som en person, men følelsene er nok borte vekk, det var som å bryte fri fra alle lenker som hold meg fast. Bruker dagene sammen med venner, mc-turer, ser etter ny leilighet (er så rart å dra på visning av og til), skal snart ta ny tatovering. Venter fremdeles på den nye "sommerflørten" som kan utvikle seg til noe mer, men ingen hastverk. :fnise:

Glad på dine vegne at følelsene er borte, da er det bare å glede seg til fortsettelsen :) kan bare se for meg den friheten man må føle etter å komme ut av forhold uten følelser, nyt det og føl deg levende 😊sommerflørten kommer når man minst venter det, jeg ble helt sinnsykt forelsket i han jeg nevnte, sånn forelskelse som da man var 15 år 😅 føles ut som om jeg har fått i meg dop når jeg er med han og oppfører meg deretter, han må tro jeg er gal. Ikke forelsket i eksen lenger da vi var sammen i mange år, men har en dyp kjærlighet for han og kjenner jeg nok vil elske han en lang tid fremover. 

6 minutter siden, JangoM28 said:

Samme her 😔

:klem:

AnonymBruker
Skrevet

Singel i 3mnd, rent brudd, tenker ikke på eksen. Tenker nå litt for mye på en gift kvinne til å kunne fokusere på de single som kunne blitt sommerflørten. Så da sitter jeg vel og grubler, denne sommeren også. 

Anonymkode: 8be47...52d

AnonymBruker
Skrevet

Gått ut av et turbulent forhold som var av og på en del ganger hvor begge elsket hverandre intenst, men ingenting funka. Begge gjorde noen feil som førte til gjensidig brutt tillit og familien min liker ikke han, akkurat som familien hans ikke liker meg. Jeg og han var som sjelevenner, men alle andre faktorer rundt ødela for oss kombinert med misforståelser. Til og med bruddet er basert på en misforståelse. Jeg tror ikke han skjønte hvor høyt jeg elsket han.

Uansett. Fornuften min ser at jeg må komme meg videre. Jeg har vært på noen dater, men alle har skuffa til nå. 

Har bare vært singel i to måneder og det er de to kjipeste månedene jeg har hatt på lenge. Ikke nødvendigvis pga kjærlighetssorgen, men bare fordi jeg ikke liker singellivet, dating og det å bo alene. Ikke er jeg av typen som kan være intim med noen jeg ikke har følelser for og er trygg på heller så dere er heldige dere der hvor forholdet var dødt når det ble slutt.

Anonymkode: f883f...76b

• Liker 2
Skrevet

Har vært ufrivillig singel i en måned nå, og bare savner han. Gleder meg til den hersens kjærlighetssorgen går over

AnonymBruker
Skrevet

Vært singel et par måneder nå, det sitter skikkelig i. Jeg liker ikke å være alene, savner eksen og har masse følelser for ham, han derimot virker for det meste til å ha gått videre. Jeg trenger flere ting å fylle hverdagen med, pr dags dato har jeg for mye tid til å sørge og sture. 

Anonymkode: 0418f...5ba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vært singel i et halvt år etter 6 år sammen, 5 som samboere.

Jeg var lei mangelen på sexliv samt kravene på min fritid. Jeg er over henne og jeg tenker sjelden på henne, men etter en god del damer ser jeg ikke noen jeg ønsker å innlede et forhold til, de «mangler» liksom alltid noe.

Trives dog godt som singel og ønsker å leve slik en periode. Håper drømmedama dukker opp etterhvert, hvis ikke får jeg forbli singel eller godta «the next best thing»... 

Jeg får også fokusert mer på kompiser, jobben og hobbyer/trening og trives godt med det! Gleder meg til juli/august, med lettkledde kvinner og sene sommerkvelder - det skal bli en fin tid fremover 🙂

Anonymkode: f9743...5ed

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 42 år. Snart fem måneder siden bruddet. Et vondt, sjokkerende brudd etter et turbulent forhold med alt fra ekstrem lykke til svik, krenkelser og psykisk vold. Et forhold som varte i seks år. Giftermål, men ingen felles barn 

Jeg har kjøpt meg et nytt hjem i hjembyen min og begynner nå så smått å se fremover. 

Det går bedre. Og det kommer an på dagsformen hvor godt jeg takler min nye tilværelse. 

Har ikke begynt å date. Heller ikke lastet ned Tinder. Føles for tidlig. 

Anonymkode: 3de49...566

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haaater at jeg ikke hører fra han jeg er så forelsket i 💔 vet det ikke kan bli noe akkurat nå men hadde ikke vært uaktuelt i fremtiden, så er så forferdelig skuffet over at han plutselig ble stille. Kjenner jeg ikke liker dette singellivet 🤨 flere som dater og er usikre her?

AnonymBruker
Skrevet

Singel i 4 mnd etter forhold på 3 år og samboere. Tenkte jeg skulle være singel en god stund nå og ikke stresse med noe, leve singellivet og kanskje flørte litt bare. Nå er jeg livredd jeg ufrivillig har forelsket meg i en som er 8 år yngre enn meg... Vet ikke om det er ekte følelser eller bare at jeg er betatt og sårbar etter brudd. Fokuserer på her og nå og prøver å unngå å tenke for mye på fremtiden :)

Anonymkode: fd2ae...9ed

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Singel i 4 mnd etter forhold på 3 år og samboere. Tenkte jeg skulle være singel en god stund nå og ikke stresse med noe, leve singellivet og kanskje flørte litt bare. Nå er jeg livredd jeg ufrivillig har forelsket meg i en som er 8 år yngre enn meg... Vet ikke om det er ekte følelser eller bare at jeg er betatt og sårbar etter brudd. Fokuserer på her og nå og prøver å unngå å tenke for mye på fremtiden :)

Anonymkode: fd2ae...9ed

Hvorfor er det dumt at du har forelsket deg? 

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Singel i ca 2 mnd nå, DIGGER DET. Gleder meg ekstremt til å flytte bort om 1 mnd. Har planer om å være singel lenge - men jeg har allerede klart å få noe følelser for ei som bor i USA. Haha- men det er jo håpløst da. Snapper mye med henne og snakker mye på skype og har vel gjort det siden rett før jeg gjorde det slutt med exen. Men jeg har ikke behov for å møte noen eller ha sex med noen her, så jeg bryr meg ikke sånt sett. Er bare deilig å ha en person man føler noe for og kan snakke med som om man aldri har gjort annet.

Hilsen jente 24 ;) 

Anonymkode: 3b8d6...337

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Singel i ca 2 mnd nå, DIGGER DET. Gleder meg ekstremt til å flytte bort om 1 mnd. Har planer om å være singel lenge - men jeg har allerede klart å få noe følelser for ei som bor i USA. Haha- men det er jo håpløst da. Snapper mye med henne og snakker mye på skype og har vel gjort det siden rett før jeg gjorde det slutt med exen. Men jeg har ikke behov for å møte noen eller ha sex med noen her, så jeg bryr meg ikke sånt sett. Er bare deilig å ha en person man føler noe for og kan snakke med som om man aldri har gjort annet.

Hilsen jente 24 ;) 

Problemet mitt er jo også at om jeg ser etter jenter her så ser jeg jo typ etter henne fra Usa. Er jo bare henne jeg vil ha, og da blir jo ingen andre attraktive nok. Struggles ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Singel ei uke nå. Var sammen med eksen i over fem år, avstandsforhold. Bruddet var uventa, trodde vi skulle flytte sammen istedet. Han sa tross alt at jeg "kom til å like" samtalen om framtida. God til å snakke meg etter munnen, den karen der. 

Synes andre menn er attraktive, og på en måte "trygge" å møte. De kan ikke såre meg, sånn som eksen.

I hodet mitt er det nok litt som at eksen og jeg har pause. 

Men jeg snakker med andre menn.

Anonymkode: 8030a...49f

AnonymBruker
Skrevet

Singel i 6 mnd etter 10 år. Turbulent forhold. For mye fokus på hans psykiske utfordringer. 

Har følt meg FRI siden det ble slutt. Gått med følelsen at det var det rette. Trives med å være alene. Samt at jeg gjerne vil møte noen jeg kan bli litt betatt av. Er på tinder, og en annen app, men jeg finner ikke noe spennende. Så er nok ikke fult så åpen for noe nytt, men tar det som det kommer :)  Tror det er viktig å finne seg selv igjen etter et brudd uavhengig kjærlighetssorg. Jeg har ikke hatt noe form for kjærlighetssorg denne gangen. 30 år og har fortsatt god tid :)

Anonymkode: eadfd...035

• Liker 4
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Singel i 6 måneder og trives med det. Kom ut av et forhold på 6,5 år og var helt over han før jeg gjorde det slutt. Jeg savner vennskapet vårt, men ikke forholdet. Nå har jeg fått følelser for en som det ikke kan bli noe mer med. Jeg treffer derfor andre, men liket han best!

Anonymkode: fd2d3...fd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...