Gå til innhold

Fikk strøm i meg av vibrator!! AU

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.. Litt kleint men, jeg skulle dra ut min vibrator fra stikkontakten, og i det de to sølv dingsene traff gulvet traff den også borti langfingeren min og jeg fikk SKIKKELIG støt i handa! kjente det opp til overarmen og det verket en stund etterpå, kjentes ut som nervene fikk seg ett skikkelig sjokk. Det jeg ikke skjønner er jo hvordan det kan gå an? Har strømmen blitt "lagret" i selve vibratoren og deretter da truffet meg? Den sto jo ikke i kontakten! Den var dyr og nå tør jeg ikke bruke den mer, er det farlig?? Det er en lignende Hitachi wand, bare ett annet merke. Fra en NORSK side.

Anonymkode: 45054...9ff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I det du har dratt den strømførende delen at kontakten ut av strømuttaket vil det ikke være påsatt spenning og null elektronbevegelse i kabelen som tilhørere vibratoren din. Det du kan ha fått er elektrostatisk støt, om du for eksempel har gått over ett teppe før du berørte metallet på kontakten.

Anonymkode: fe4a4...2ec

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I det du har dratt den strømførende delen at kontakten ut av strømuttaket vil det ikke være påsatt spenning og null elektronbevegelse i kabelen som tilhørere vibratoren din. Det du kan ha fått er elektrostatisk støt, om du for eksempel har gått over ett teppe før du berørte metallet på kontakten.

Anonymkode: fe4a4...2ec

100% sikker? Det kjentes ikke ut som ett vanlig statisk støt altså. Det var hardt i det jeg traff den stål dingsen. Sikker på det ikke er noe feil med den og helt trygt bruke?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

100% sikker? Det kjentes ikke ut som ett vanlig statisk støt altså. Det var hardt i det jeg traff den stål dingsen. Sikker på det ikke er noe feil med den og helt trygt bruke?

Jeg har fått så kraftig støt fra vasken på kjøkkenet av og til at jeg har vært sikker på at den har vært strømførende 😂 men det skjer kun når jeg har ligget på sofaen med et spesifikt pledd over meg, så det er helt sykt hvor vondt det kan være å få støt selv om man bare er litt statisk 😅

Anonymkode: cde82...e88

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...