AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #1 Skrevet 18. juni 2019 Jeg vet ikke hva som er feil med meg. Er 20 år nå, og ikke ungdom/tenåring lenger. Føler meg ikke særlig voksen, og det føles helt annerledes ut en det jeg hadde trodd. Føler ikke at jeg mestrer livet.. Føler meg som et barn følelsesmessig... savner magien fra barndommen.. Blir dette bedre? Anonymkode: 65b73...47a
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #2 Skrevet 18. juni 2019 Slapp av du er bare 20, helt normalt å føle seg ung da Når du har passert 25 vil du nok føle deg mer voksen da er hjernen ferdig utviklet. Anonymkode: d7857...7f6 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #3 Skrevet 18. juni 2019 Jeg er 50 og føler meg fortsatt ikke voksen. Anonymkode: 9a294...e7a 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #4 Skrevet 18. juni 2019 Jeg følte meg ikke voksen før jeg var 32... så. Du har mange år på deg til å bli det Anonymkode: ace1d...0b8
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #5 Skrevet 18. juni 2019 Jeg likte heller ikke å være 20. Savner ikke den tiden fordi følelsmessig så hadde jeg det ikke bra... Ikke at jeg har det nå heller, men bryr meg mindre enn før. Og det kan være bra noen ganger! Men når man er 20 så er alt kanskje nytt og man må venne seg til ting litt før det stabiliserer seg. Anonymkode: f72d9...df3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #6 Skrevet 18. juni 2019 Men jeg har nettopp blitt mamma. Og føler meg så usikker. Er redd for at jeg ikke kan være en trygg omsorgsperson for barnet mitt når jeg føler meg så lite voksen selv.... H*n kommer sikkert til å stille vanskelige spørsmål osv når h*n blir eldre, og jeg har jo ikke engang funnet svarene selv.. Anonymkode: 65b73...47a
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #7 Skrevet 18. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men jeg har nettopp blitt mamma. Og føler meg så usikker. Er redd for at jeg ikke kan være en trygg omsorgsperson for barnet mitt når jeg føler meg så lite voksen selv.... H*n kommer sikkert til å stille vanskelige spørsmål osv når h*n blir eldre, og jeg har jo ikke engang funnet svarene selv.. Anonymkode: 65b73...47a TS Anonymkode: 65b73...47a
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #9 Skrevet 19. juni 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg har nettopp blitt mamma. Og føler meg så usikker. Er redd for at jeg ikke kan være en trygg omsorgsperson for barnet mitt når jeg føler meg så lite voksen selv.... H*n kommer sikkert til å stille vanskelige spørsmål osv når h*n blir eldre, og jeg har jo ikke engang funnet svarene selv.. Anonymkode: 65b73...47a Det går så fint at, du er bare en bekymret mor, ta tiden til hjelp og spør andre om råd, du blir nok en fantastisk mor Anonymkode: d7857...7f6 1
Roci Skrevet 19. juni 2019 #10 Skrevet 19. juni 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg har nettopp blitt mamma. Og føler meg så usikker. Er redd for at jeg ikke kan være en trygg omsorgsperson for barnet mitt når jeg føler meg så lite voksen selv.... H*n kommer sikkert til å stille vanskelige spørsmål osv når h*n blir eldre, og jeg har jo ikke engang funnet svarene selv.. Anonymkode: 65b73...47a Men da er jo du blitt eldre og mer erfaren selv, og kan helt sikkert gi barnet ditt gode svar ❤️
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #11 Skrevet 19. juni 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Men jeg har nettopp blitt mamma. Og føler meg så usikker. Er redd for at jeg ikke kan være en trygg omsorgsperson for barnet mitt når jeg føler meg så lite voksen selv.... H*n kommer sikkert til å stille vanskelige spørsmål osv når h*n blir eldre, og jeg har jo ikke engang funnet svarene selv.. Anonymkode: 65b73...47a Så lenge du er åpen for å prøve, feile og lære så kommer dette til å gå så fint! Jeg lover deg at du kommer til å vokse enormt i mammarollen. Det er så overveldende å få barn, uansett alder 😅❤️ Bare det at du stiller spørsmålet her inne viser at du har en viss innsikt og ønsker bare gode ting for barnet ditt. Anonymkode: a7858...2f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå