AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #1 Skrevet 18. juni 2019 Jeg føler meg som en 17-åring som oppretter en tråd om dette, men føler at det er på tide 🙈 Trenger ikke svar fra dere velsignede, magiske damer som blir våt av å suge og får orgasme av vaginalt samleie alene. Det er dere andre jeg trenger. Jeg får ikke til å komme av vaginalt samleie, uansett hva. Det er som å bli slått på kneet. Hvis det skjer samtidig som noe skjer på utsiden, så kan det forsterke orgasmen - men vaginalt samleie alene har absolutt ingenting for seg. Jeg får til å komme når han går ned på meg, og jeg får til å komme når jeg onanerer. Jeg kan også få til ved hjelp av Womanizer under akten. Så jeg vet at jeg fungerer! Det er kjedelig å enten må komme under forspillet, eller ikke komme i det hele tatt. Jeg vil ha mer som skjer på utsiden mens vi har samleie, men jeg aner ikke hvordan. Vi har prøvd vibrerende penisring, men det funker ikke siden det ikke er på meg hele tiden. Så dere som heller ikke kan få orgasme under vaginalt samleie, hvordan kommer dere i mål? Anonymkode: f336d...9fd
artigmedsex Skrevet 18. juni 2019 #3 Skrevet 18. juni 2019 Det er helt normalt, og nesten ingen kvinner kommer av vaginalt samleie alene. Det skal en del til. Mannen må lære seg klitourivaginal stimulering. https://www.nettavisen.no/livsstil/glem-g-punktet-forskerne-har-funnet-den-nye-veien-til-orgasme/3423589335.html
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #4 Skrevet 18. juni 2019 Jeg tvinner bena sammen mens han er inne i meg bakfra og stimulerer brystvortene samtidig, slår aldri feil. Anonymkode: 99dcb...c16
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #5 Skrevet 18. juni 2019 Litt off-topic TS, men her på KG får man inntrykk av at alle damer kommer mange ganger hver gang de har sex. Vaginalt som klitoralt (om det er et ord). Tror det et mye skryt og overdrivelser, er du fornøyd med sexlivet ditt så er det bra som det er! Anonymkode: 6bace...42c 10
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #6 Skrevet 18. juni 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt off-topic TS, men her på KG får man inntrykk av at alle damer kommer mange ganger hver gang de har sex. Vaginalt som klitoralt (om det er et ord). Tror det et mye skryt og overdrivelser, er du fornøyd med sexlivet ditt så er det bra som det er! Anonymkode: 6bace...42c Hehe, ja, fagpersoner sier at bare de færreste av oss kommer av kun vaginalt samleie, men vet at det er mange "superkvinner" her inne Derfor ville jeg høre fra resten. Jeg er ikke helt fornøyd, nei. Jeg vil ha like mye glede av det som kjæresten min, som har det digg hele veien. Jeg synes at sex er veldig kjedelig når det er så vanskelig for meg. Forstår liksom ikke hvordan andre får til å komme mens han holder på Anonymkode: f336d...9fd
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #7 Skrevet 18. juni 2019 Jeg har hatt det som deg, trodde ikke at det var mulig å komme vaginalt, så jeg har hele tiden stimulert klitoris samtidig, men så plutselig fikk jeg vaginal orgasme en dag, kom ikke av seg selv, men mye forspill, slikking underveis så fikk jeg det plutselig en dag, det krevde tålmodighet, noen orgasmer i forkant og slappe av, så kom det... Tok meg 40 år🙊 Anonymkode: 5f4e7...0ca 1
Gjest Tamsi Skrevet 18. juni 2019 #8 Skrevet 18. juni 2019 Nåja. Jeg kommer bare under selve samleiet, samme hvor lenge han forsøker med tunge og fingre. Jeg synes det er skikkelig kjedelig. Skulle ønske jeg fikk noe ut av å bli slikket, så mye tid som mannfolka bruker på det, men jeg har bare aldri synes det er noe godt.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #9 Skrevet 18. juni 2019 Vet ikke, har aldri hatt orgasme er gift på andre året.. Anonymkode: 10a2b...5ee 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #10 Skrevet 18. juni 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe, ja, fagpersoner sier at bare de færreste av oss kommer av kun vaginalt samleie, men vet at det er mange "superkvinner" her inne Derfor ville jeg høre fra resten. Jeg er ikke helt fornøyd, nei. Jeg vil ha like mye glede av det som kjæresten min, som har det digg hele veien. Jeg synes at sex er veldig kjedelig når det er så vanskelig for meg. Forstår liksom ikke hvordan andre får til å komme mens han holder på Anonymkode: f336d...9fd Enig. Jeg blir veldig fort lei penetrering. Det er godt, men ikke super deilig som for menn og mange damer (har jeg inntrykk av). Etter 5 minutter er jeg lei. Jeg får lett klitoris orgasme, har aldri fått vaginal orgasme. Begynner å tro at jeg ikke har like mange nerver i vagina som andre kvinner. Anonymkode: 98aa5...66b 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #11 Skrevet 18. juni 2019 Jeg kommer heller ikke vaginalt under samleie, men hvis han fingrer eller slikker meg før eller etter samleie kommer jeg alltid. Kommer også med vibrator både hvis jeg bruker det selv eller han bruker det på meg. Kan også onanere selv med fingrene. Ingen problemer med å komme på noen av de måtene. Vaginalt under samleie har jeg gitt opp, gidder ikke stresse med det lenger. Synes likevel det er litt godt, men ikke i nærheten av å komme da. Vet mange stimulerer seg selv under samleie, men det får ikke jeg til. Det blir bare helt feil, for jeg klarer ikke å fokusere på det samtidig med at jeg har samleie. Det går bare ikke. Men er fornøyd fordi jeg kommer alltid på en eller flere måter. En rar ting er at jeg kan komme vaginalt på egen hånd, hvis jeg bruker dildo, men det tar lang tid så sjelden jeg gjør det. Anonymkode: 7e9ad...1a8 1
MuffinStud Skrevet 18. juni 2019 #12 Skrevet 18. juni 2019 Første tanke er at du ikke stresser med det. Det er ikke alle som kommer dit vaginalt. Hva hvis du womanizer deg opp i forkant og umiddelbart kjører på? Mange som klarer å ri videre på stormen og det er vel ikke så langt unna opplevelsesmessig
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #13 Skrevet 18. juni 2019 Kan du ikke bruke klitrosvibrator mens dere har sex? Eventuelt wevibe? Anonymkode: ed404...924 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #14 Skrevet 18. juni 2019 Wevibe er gull ❤😍 Anonymkode: 931e0...b47
Katten.2.0 Skrevet 18. juni 2019 #15 Skrevet 18. juni 2019 Kjæresten og noen av mine faste partnere kommer kraftigst av klitorisorgasme, og da er det ofte at de enten bruker fingrene på seg selv eller en vibrator kombinert med penetrering. Har usedvanlig god erfaring med denne: https://www.sinful.no/fairy-mini-massasjestav 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #16 Skrevet 18. juni 2019 Jeg stimulerer klitoris selv under samleiet, da kan vi komme på likt. Anonymkode: a0720...fd8 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #17 Skrevet 18. juni 2019 Jeg kommer vaginalt KUN når jeg rir han 😂 Da blir klitoris stimulert samtidig som at penis dytter på riktig sted. Så her er det ikke opp og ned bevegelse, men frem og tilbake som gjelder. Anonymkode: 19993...3b3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #18 Skrevet 18. juni 2019 Jeg bruker klitorisvibrator. Vanskeligere er det ikke Anonymkode: 26fb6...1db
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #19 Skrevet 19. juni 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe, ja, fagpersoner sier at bare de færreste av oss kommer av kun vaginalt samleie, men vet at det er mange "superkvinner" her inne Derfor ville jeg høre fra resten. Jeg er ikke helt fornøyd, nei. Jeg vil ha like mye glede av det som kjæresten min, som har det digg hele veien. Jeg synes at sex er veldig kjedelig når det er så vanskelig for meg. Forstår liksom ikke hvordan andre får til å komme mens han holder på Anonymkode: f336d...9fd Jeg har aldri kommet mens typen holder på. Var på nippet ei gang bare. Før så hatet jeg det at jeg aldri fikk nyte det like mye som han, brukte to år på å være negativt, syntes det var så uretfferdig. Men nå har jeg bare latt det være som det er. Anonymkode: 0e4b7...120
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #20 Skrevet 19. juni 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har aldri kommet mens typen holder på. Var på nippet ei gang bare. Før så hatet jeg det at jeg aldri fikk nyte det like mye som han, brukte to år på å være negativt, syntes det var så uretfferdig. Men nå har jeg bare latt det være som det er. Anonymkode: 0e4b7...120 Hva ønsker du da? At han ikke penetrerer deg i det hele tatt? Anonymkode: 6bace...42c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå