AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #1 Skrevet 18. juni 2019 Jeg ønsker gjerne å stramme under samleie da jeg kommer av dette, men får det ikke til når vi har "rask" sex? Jeg får det til om jeg rir han rolig, da klarer jeg stramme i rytmiske bevegelser til jeg kommer men ikke når han eksempel har styringen. Hva er grunnen til dette? Ønsker jo å komme foruten tregt samleie også.. Anonymkode: de9e2...35c
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #3 Skrevet 18. juni 2019 2 minutter siden, artigmedsex skrev: Google "Kegel exercises" Jeg klarer å stramme til vanlig og under samleie, men med engang samleiet får litt tempo klarer jeg liksom ikke henge med.. Vet om knipeøvelser men syns ikke det hjelper på problemet 😞 Anonymkode: de9e2...35c
jabx Skrevet 18. juni 2019 #4 Skrevet 18. juni 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarer å stramme til vanlig og under samleie, men med engang samleiet får litt tempo klarer jeg liksom ikke henge med.. Vet om knipeøvelser men syns ikke det hjelper på problemet 😞 Anonymkode: de9e2...35c Knipeøvelser hjelper deg til å knipe bedre..?
blaffen Skrevet 19. juni 2019 #5 Skrevet 19. juni 2019 On 6/18/2019 at 7:15 PM, AnonymBruker said: Jeg klarer å stramme til vanlig og under samleie, men med engang samleiet får litt tempo klarer jeg liksom ikke henge med.. Vet om knipeøvelser men syns ikke det hjelper på problemet 😞 Anonymkode: de9e2...35c Få typen til å finjustere tempoet så han jukker akkurat så fort at du fortsatt henger med. Så ser dere om dere klarer å øke tempoet over tid. Blir nok en langvarig prosjekt dette, får håpe du har en type som er villig til å jobbe litt for forholdet. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2019 #6 Skrevet 20. juni 2019 På 18.6.2019 den 19.32, jabx skrev: Knipeøvelser hjelper deg til å knipe bedre..? Problemet til ts er ikke å lære å knipe, for ts klarer å knipe seg til orgasme. TS: be han roe ned tempoet. Det blir jo helt håpløst dersom du skal knipe til den rytmen. Av en eller annen grunn (pga faking fra kvinner) tror menn at vi kan komme av den superkjappe inn-ut jokkingen Anonymkode: 5dbc8...8a3
DigBic23 Skrevet 20. juni 2019 #7 Skrevet 20. juni 2019 Min erfaring er at kvinner som får oppleve min store grove penis som er 18,5 cm i omkrets og 23 cm lang ikke føler dette behovet for å knipe, siden penis allerede lager så mye friksjon/press at nytelsen allerede er på max. En annen side ved dette jeg har hørt mange kvinner si er at når det blir slik, så er deres orgasmer utenfor deres egen kontroll og de bare kommer og kommer uten kontroll på grunn av stimuleringen. Alle kvinner jeg har møtt sier dette er en helt fantastisk seksuell opplevelse de aldri har greid å oppnå med gjennomsnittlige menn som ikke er så velutviklede i buksa. Visstnok er dette fordi de selv må jobbe så hardt om de i det hele tatt skal greie å få en slags orgasme. 2
Gjest Anonym Bruker Skrevet 20. juni 2019 #8 Skrevet 20. juni 2019 Hoste , Hoste ,Hoste. Det gjir ofte godt effekt .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå