Gå til innhold

Familiemedlemmer som klager på ting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere familiemedlemmer som kommenterer, klager og ler av små ting, som hva man velger å spise, klær man har på seg. Det er ikke alltid klaging, men jeg synes det er en uting å kommentere dette uansett. Moren og faren min er av samme slag. Jeg besøker dem nesten aldri, for jeg vil ha valgene mine i fred. Hva er galt med dem?

Anonymkode: c06f7...ca7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De er misfornøyde med sine egne liv.

Anonymkode: 7b122...513

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde heller ikke besøkt slike mennesker mer enn absolutt nødvendig 👍

Anonymkode: 525b1...23c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også ett slikt familie-medlem, dessverre. Absolutt ALT mulig mellom himmel og jord skal klages på.  

Bare det å for eksempel følge med på ett eller annet som går på TV, blir ansett som noe ekstremt negativt. Da sitter hun og følger med på det som skjer hun også, samtidig som hun klager over slikt "forbanna søppel" som folk ser på. 

"Bare idioter som gidder å se på dette tullet!"

"For noe DRITT altså" 

Spørsmålet "Finnes det virkelig ikke noe bedre å følge med på?" eller lignende, kan faktisk komme temmelig mange ganger bare i løpet av ett TV-program som varer i tretti eller seksti minutter. Hun kunne jo selvfølgelig ha valgt å pelle seg til Helvete langt vekk fra TV-skjermen, hvis det virkelig er SÅ forbanna ille å se på hva det nå enn er som går på TV akkurat da. Men hun har vel så forbanna tomt og innholdsløs liv at hun kanskje  ikke gidder å finne på noe som helst. Dermed blir hun sittende der for å irritere alle andre aom faktisk forsøker å få med seg hva som skjer på TV. Omtrent som en liten drittunge i trass-alderen, som aktivt forsøker  å irritere alle andre...                                                   

Anonymkode: 9d82c...07a

Skrevet

Tror noen ønsker å leve litt gjennom andre sine liv. Andre er kanskje bare vant til å motta og gi råd. Uansett irriterende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...