AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #1 Skrevet 18. juni 2019 Jeg er på utkikk etter en budsjetts-sportsvogn (altså ikke en trille med disse pittesmå hjulene...) som er behagelig å trille, kan brukes lenge, kan legges sammen som én del og skal gjerne ta liten plass i bilen - har Stokke Trailz nå, så må være mindre enn den (er vel ingen vanskelig sak akkurat...). Gjør ikke noe om den er vendt fra meg, men pluss om den kan brukes mot meg også. Jeg er 160 cm høy, så handtaket bør ikke være kjempehøyt. Budsjett rundt 1000-2000,-. Noen tips? Anonymkode: fa422...984
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #2 Skrevet 18. juni 2019 Søk på Finn. Vi har en TFK joggster twist vi kjøpte der for 1300kr. Kunne nesten ikke se at den var brukt engang. Den er ganske kompakt i bil også. Eller mountain buggy. Den blir veldig flat når du tar av bakhjulene.(men lang, så du burde ha stasjonsvogn ) uansett hva du velger ville jeg gått for en brukt kvalitetsvogn istedenfor noe billig. De billige vognene er ofte tunge og lite brukervennlige. Anonymkode: fead8...41b
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #3 Skrevet 18. juni 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søk på Finn. Vi har en TFK joggster twist vi kjøpte der for 1300kr. Kunne nesten ikke se at den var brukt engang. Den er ganske kompakt i bil også. Eller mountain buggy. Den blir veldig flat når du tar av bakhjulene.(men lang, så du burde ha stasjonsvogn ) uansett hva du velger ville jeg gått for en brukt kvalitetsvogn istedenfor noe billig. De billige vognene er ofte tunge og lite brukervennlige. Anonymkode: fead8...41b Jeg skulle gjerne gjort det, men bor ikke i noe storby, ei heller i nærheten av noe storby, så det blir vanskelig... Anonymkode: fa422...984
Luckiness Skrevet 18. juni 2019 #4 Skrevet 18. juni 2019 Har ikke prøvd disse selv...Men kanskje denne kan være aktuell? https://www.jollyroom.no/barnevogner/sportsvogner/beemoo-race-air-trille-black-melange
atropos Skrevet 18. juni 2019 #5 Skrevet 18. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skulle gjerne gjort det, men bor ikke i noe storby, ei heller i nærheten av noe storby, så det blir vanskelig... Anonymkode: fa422...984 Betal for at de sender. Svigerinna mi fikk sendt en sykkelvogn en gang og det var ikke mange hundre kronene for sendinga. Uansett mye å spare.
Minlillelykke Skrevet 18. juni 2019 #6 Skrevet 18. juni 2019 Jeg anbefaler babyjogger city mini gt. Vi elsker vår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå