AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #1 Skrevet 18. juni 2019 Har ei venninne som gjentar det hun sier flere ganger etter hverandre når vi chatter med hverandre... Noen spesiell grunn til at noen mennesker gjentar ting om og om igjen?😂 Anonymkode: f32b3...33f
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #2 Skrevet 18. juni 2019 Kanskje fordi du ikke gir henne tilbakemelding? Anonymkode: 3df04...458 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #3 Skrevet 18. juni 2019 Noen har dårlig hukommelse slik som meg Beklager at vi er litt gullfisker.. Anonymkode: b12c7...117
Million Skrevet 18. juni 2019 #4 Skrevet 18. juni 2019 (endret) Det gjør min far som er i 70-årene. Han kan fortelle samme historien, gjerne fra sin ungdom eller yngre dager, flere ganger. Selv om han innleder historien med "Jeg har vel fortalt deg om den gangen da jeg bla-bla-bla? Ja, da gjorde jeg ditt og datt", og Så prøver jeg å skyte inn at jada, den historien har du fortalt før! Men det nytter ikke, den kommer på nytt og på nytt. Selv ikke den gangen jeg svarte at "JA, den historien har du fortalt 3 ganger tidligere, så du trenger ikke fortelle den en gang til", så hold han ikke opp. Han fortalte den ennå en gang.... Hva skal man gjøre med sånne folk? Venninnen din er kanskje litt for ung til å være preget av alderdommen som min far er, så jeg vet neimen ikke hvorfor hun gjentar ting. Gir du henne tilbakemelding på første forsøket hennes, eller kan det være at hun føler hun ikke får godt nok svar at hun gjentar og vil ha en reaksjon? Endret 18. juni 2019 av Million
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #5 Skrevet 19. juni 2019 Hender jeg forteller kjæresten de samme tingene, litt fordi han ikke gir særlig tilbakemelding og virker derfor som om han ikke får det med seg. Resultatet er at jeg blir kalt glemsk. Så der har jeg forbedringspotensial. Anonymkode: 6eca3...200
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå