AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #1 Skrevet 18. juni 2019 Det er utlyst en ledig stilling som butikksjef i en klesbutikk, og jeg vurderer å søke fordi jeg er desperat etter jobb. Ser det som svært usannsynlig at jeg får jobben, men det er kanskje verdt et forsøk. Har ingen erfaring annet enn deltid i dagligvarehandel. Derfor lurer jeg på hvordan det egentlig er å være butikksjef? Vil noen detaljert forklare de daglige oppgavene som følger med slik at jeg kan vurdere om det er en jobb jeg kan håndtere? Anonymkode: 2f96b...995
uglejenta Skrevet 18. juni 2019 #2 Skrevet 18. juni 2019 - varebestilling, muligens varemesser dersom det ikke er en kjedebutikk. - personalansvar, ansettelser - generelt ansvar for butikken, utstillinger - møter med senterledelsen og evt sjefer fra kjeden - varetelling. Generelt ikke veldig mye mer jobb enn å være ansatt synes jeg. Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #3 Skrevet 18. juni 2019 36 minutter siden, uglejenta skrev: - varebestilling, muligens varemesser dersom det ikke er en kjedebutikk. - personalansvar, ansettelser - generelt ansvar for butikken, utstillinger - møter med senterledelsen og evt sjefer fra kjeden - varetelling. Generelt ikke veldig mye mer jobb enn å være ansatt synes jeg. Lykke til! Takk for svar! Er det mye regnskapsarbeid? TS Anonymkode: 2f96b...995
uglejenta Skrevet 18. juni 2019 #4 Skrevet 18. juni 2019 Nei, i vår kjede er det veldig lite, bare regne litt på timeantall for å holde seg innenfor budsjettet- ellers gjøres alt sentralt. Kan bestille så mye varer vi vil uten å tenke på økonomi. Er selvsagt mye mer dersom det er en selvstendig butikk😊
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #5 Skrevet 18. juni 2019 Takk igjen. Det høres jo relativt greit ut ☺️ Anonymkode: 2f96b...995
Mona123 Skrevet 18. juni 2019 #6 Skrevet 18. juni 2019 Bare å prøve, verste som kan skje er at du får avslag. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå