Amber Skrevet 18. juni 2019 #1 Skrevet 18. juni 2019 Prøver å finne ut om netflix kommer til å sende siste sesongen? Sesong 7... Den startet på CBS i mai ser det ut som.. men finner ingen info om dette på nettet.. og det nytter jo ikke å kontakte Netflix heller..😢Noen som vet? Kan jo streame det på PC men vil helst se det på TV på lovlig vis...😁
Amber Skrevet 20. juni 2019 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2019 22 timer siden, Skravlekråka skrev: Ligger sesong 6 på Netflix??😱😱 Ja jeg mener jeg så den der..? Eller? Sju er den aller siste iallefall...
pautina Skrevet 20. juni 2019 #4 Skrevet 20. juni 2019 Har du prøvd putlocker? der pleier jeg finne neste sesong av alt mulig jeg blir deppa når er over på Netflix og jeg vet det finnes mer :)
Amber Skrevet 21. juni 2019 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2019 På 20.6.2019 den 14.42, pautina skrev: Har du prøvd putlocker? der pleier jeg finne neste sesong av alt mulig jeg blir deppa når er over på Netflix og jeg vet det finnes mer Hva er putlocker?
Hunter7 Skrevet 21. juni 2019 #6 Skrevet 21. juni 2019 46 minutter siden, Amber said: Hva er putlocker? Gratis strømmetjeneste ... men har enormt mye reklame som må klikkes bort. Anbefaler heller cafehulu.com
Amber Skrevet 22. juni 2019 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2019 22 timer siden, Pjolterbeist skrev: Gratis strømmetjeneste ... men har enormt mye reklame som må klikkes bort. Anbefaler heller cafehulu.com Jeg bruker noe andre slike.. på PC. Vil helst se det på TV og jeg får ikke koblet PC på TV😢🥺
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå