AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #1 Skrevet 18. juni 2019 Har vært på intervju til en jobb (kommune) for 2 uker siden. På fredag fikk jeg melding om jeg fortsatt var interessert og ville ha jobben så de kunne sende kontrakt. Jeg svarte ja, og har ikke fått noe svar siden. Kan jeg stille et oppfølgingsspørsmål? Hva skal jeg evt skrive? Anonymkode: e6423...0bf
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #2 Skrevet 18. juni 2019 ?? Du skriver at du ikke har mottatt kontrakten de sa de skulle sende... Du har sjekket junkmail? Anonymkode: 44142...2c5 2
Million Skrevet 18. juni 2019 #3 Skrevet 18. juni 2019 Skulle de sende papirkontrakt i posten eller sende den som vedlegg på epost? Det er litt tidlig å etterlyse den om de sender papir i posten, da alt sendes jo som B post nå. Sjekk søppelpostmappen din om de skulle sende pr epost. Evt kan du ringe dem og høre om den er sendt, og på hvilken måte, og si at du bare ville sjekke da du ikke har mottatt noe ennå. Helt innafor å spørre om det. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #4 Skrevet 18. juni 2019 Spør igjen på onsdag. Anonymkode: dc912...5d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå