AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #1 Skrevet 18. juni 2019 Hvilke rutiner har dere på baby 2 mnd? Tenker i forhold til leggetider, når dere står opp, soving på dagtid, leking, trening på å ligge på mage, trilleturer etc Anonymkode: 5a6ea...e5c
nattsvermer Skrevet 18. juni 2019 #2 Skrevet 18. juni 2019 Vi hadde ingen rutiner. Begynte ikke egentlig før han var nærmere 4 mnd. Han fikk sove når han var trøtt, spise når han ville det, også prøvde vi å få til litt mage innimellom. Annen lek var han ikke særlig interessert i. 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #3 Skrevet 18. juni 2019 Vi hadde heller ikke rutiner, det har vi forsåvidt ikke egentlig nå heller når baby er 2 mnd. jeg fulgte babyens behov når de var der, hun sov mye. Men lå kanskje 30 min på matta til sammen om dagen, da med en kort mage-treningsøkt. Leker var ikke intrisange, ansikt er gøyst på den alderen. Begynte så smått å blåse henne på magen da, nå hylflirer hun når vi gjør det 😊Badet et par kvelder i uka. Stod opp i halv 7-tiden. Ingen sovebaby her😊 trillet en time om dag ca, hun sov så godt i vogna på den alderen. La oss i 8-9 tiden somregel, også våknet hun hver 2,5 t for mat ila natten😊 Anonymkode: 06177...e7f
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #4 Skrevet 18. juni 2019 Meg over, nå som baby er 4 mnd mente jeg😊😊 Anonymkode: 06177...e7f
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #5 Skrevet 18. juni 2019 Ingen faste rutiner på den tiden. Eneste jeg husker at jeg fulgte var maks våkentid. Prøvde å få ham til å sove etter 60-90min, tror jeg. Det var et skjema vi fikk en eller annen plass. Han var vanskelig å lese mtp tretthet, så før jeg begynte å følge med på hvor lenge han var våken i strekk, skar det seg ofte med lurer fordi han ble overtrøtt og hysterisk. Anonymkode: 38732...169
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #6 Skrevet 18. juni 2019 Null rutiner. Nå er baby nesten 5 mnd og eneste rutinen vi har er leggerutine. Anonymkode: c39a4...752
Luckiness Skrevet 18. juni 2019 #7 Skrevet 18. juni 2019 Vi hadde ingen rutiner for å stå opp, dagsoving og legging. En baby på 2mnd må nesten få styre dette selv og du må se an behovet. Hadde sånn ca denne rutinen gjennom dagen (men ingen eksakte tidspunkt): Morgenstell Mageleie/babygym/sang/kos Trilletur Mageleie/babygym/sang/kos Kveldsstell Amming, bleieskift, bading og dagsoving etter behov.
Marisana Skrevet 18. juni 2019 #8 Skrevet 18. juni 2019 Hadde kveldsstell til samme tidspunkt hver dag, men det var egentlig det eneste. Resten av dagen styrte hun selv på den tiden sovnet hun for natten til noenlunde fast tid hver kveld, men dette skjedde egentlig av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #9 Skrevet 18. juni 2019 Vi hadde ingen rutiner enda på den alderen, babyen spiste når hun var sulten, og sov når hun var trøtt. Det eneste var at jeg hadde en rutine for meg selv selv, med at hun sovnet på puppen nede i kjellerstua, og så bar jeg henne forsiiiiktig inn på soverommet og la henne i senga, før jeg snek meg ut og hadde littegrann alenetid til å dusje el. (faren var mye på jobb). Ved to måneder hadde vi en periode hvor det funket. Men det varierte veldig når hun sovnet for kvelden da, det kunne være langt på natt. Anonymkode: 577b1...df6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå