Gå til innhold

renselseskurer

Gjest seroxata

Anbefalte innlegg

Gjest Lizzi

Jeg går på epilepsimedisiner og det gikk helt fint. Prøvde biodrain og følte det funka bra:) vil ta en ny en nå snart.

Samme type medisin bruker jeg. Tok du den som vanlig da, eller hoppa du over den dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Bare husk på at ved noen rensekurer kan man fått enda mer urenheter i ansiktet en liten stund etter kuren...Men det er jo egentlig bare et bra tegn på at avfallsstoffene komer ut!

Jeg har tatt en rensekur(Biodrain)og det poppet opp noen kviser som jeg nesten aldri får ellers...Varte bare noen dager så var huden like fin igjen...Eller myyye finere.

Jeg vet ikke hvilken rensekur som gjør seg best utslag på huden...Spør i helsekosbutikken.

Ellers kan du ta deg en titt på www.klikk.no-her skriver de om og tester forskjellige rensekurer. Kanskje du finner ut noe mer da! Si ifra om hvordan resultatet blir etterpå hvis du prøver da!! :wink:

vil du fortelle litt om din erfaring med biodrain? og alle andre som har prøvd den da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

den siden ville ikke vises på min data:(

Men skal innom en helsekostbutikk i morgen, og jepp, skal si fra hvordan resultatet blir;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
den siden ville ikke vises på min data:(

Men skal innom en helsekostbutikk i morgen, og jepp, skal si fra hvordan resultatet blir;D

Huff da, Seroxata blir sittende på dossen i morgen hun da :o :ler:

Håper det er verdt det da, blir spennende med rapport!

Klem fra Rosin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...