Gjest seroxata Skrevet 2. mai 2005 #1 Del Skrevet 2. mai 2005 Har hørt noe om såkalte kurer for kroppen, som renser opp i systemet og skal gi et genialt resultat! Altså, du kan miste et par kg, renser opp for dritt, og huden blir som ny.. er det faktisk sant dette?? vurderer å prøve en slik en, men har ikke lyst til å kaste penger ut av vinduet heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizzi Skrevet 2. mai 2005 #2 Del Skrevet 2. mai 2005 Høres spennende ut. Håper noen svarer, hadde vært fint å få "tømt kroppen for dritt". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #3 Del Skrevet 2. mai 2005 Der jeg gikk på yoga-kurs dreiv de også med tarmskylling, som var populært i januar. I tillegg til å skylle systemet med vann skal man følge en spesiell diett i lang tid etterpå som utelukker veldig mange matvarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theo Skrevet 2. mai 2005 #4 Del Skrevet 2. mai 2005 Der jeg gikk på yoga-kurs dreiv de også med tarmskylling' date=' som var populært i januar. I tillegg til å skylle systemet med vann skal man følge en spesiell diett i lang tid etterpå som utelukker veldig mange matvarer.[/quote'] Har hørt at dette skal ha svært god effekt, men har ikke prøvd det selv enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 2. mai 2005 #5 Del Skrevet 2. mai 2005 Har iblant brukt en mild type kur, der jeg kun spiser frukt og drikker vann én dag det er faktisk overraskende vanskelig å holde seg unna all annen mat (og ikke minst godteri) en hel dag, men man føler seg veldig sunn etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 2. mai 2005 #6 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg har prøvd c24 rensekur som er ferdig på 24 timer. Smaker helt forferdelig og du må være i nærheten av do. Etterpå føltes alt bare bra Gikk ikke noe særlig ned i vekt av den, men hadde da holdt på å slanke meg en stund mulig derfor. Vet mange har hatt god effekt av Biodrain, men det blir for mye for meg å huske på å ta de tablettene flere ganger hver dag. Har også tatt den som heter Kuren en gang. Den var veldig grei, smakte greit nok, litt eplesidereddik smak kanskje. Fikk bedre hud av den, men skjedde ikke stort med vekt der heller altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #7 Del Skrevet 2. mai 2005 Hva er c24 kuren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spacegirl Skrevet 2. mai 2005 #8 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg har bestilt Biodrain fra en nettbutikk. Har ikke noen erfaring fra sånne kurer tidligere, så er spent på hvordan det virker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 2. mai 2005 #9 Del Skrevet 2. mai 2005 Hva er c24 kuren? Her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 2. mai 2005 #10 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg har prøvd c24 rensekur som er ferdig på 24 timer. Smaker helt forferdelig og du må være i nærheten av do. Jeg har en sånn en i skapet...men jeg har ikke tord å prøve den enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna Skrevet 2. mai 2005 #11 Del Skrevet 2. mai 2005 Så mye dritt som vi tilfører kroppen vår i dag kan det sikkert være godt med en "rensekur". Nå kjenner jeg ikke til kurene som er nevnt her, og om de har noen effekt, men en dag med kun frukt, og grønnsaker, som ble nevnt her, kan sikkert være fint. Men ikke mer enn en dag! Å gå ned i vekt av noe sånt er ikke sannsynlig. Det eneste man isåfall blir kvitt er litt vann. Kroppen lagrer ikke flere kilo avfallstoffer på lårene våre.. Den beste måten å rense opp i systemet på til vanlig er den gode, gamle måten: Masse vann, masse frukt og grønt, masse fiber og fysisk aktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 2. mai 2005 #12 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg har en sånn en i skapet...men jeg har ikke tord å prøve den enda Ikke noe farlig, men smaker ikke bra. Værre enn alt annet vondt tilsammen omtrent.. Men det kom ned. Litt banan ved sidenav så funka det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. mai 2005 #13 Del Skrevet 2. mai 2005 Ikke noe farlig, men smaker ikke bra. Værre enn alt annet vondt tilsammen omtrent.. Men det kom ned. Litt banan ved sidenav så funka det. Får man kjøpt den på apotek? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 2. mai 2005 #14 Del Skrevet 2. mai 2005 Helsekost har den. 385,- men er en kjede som har kampanje på den nå 299,- eller noe.. Sunkost? Får man kjøpt den på apotek? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 3. mai 2005 #15 Del Skrevet 3. mai 2005 oooh! takk for svar!:D Nå må jeg bare bestemme meg for hvilken av de jeg skal velge.. jeg er mest ute etter å få renere hud, ettersom min er ekkel og full av urenheter! bare litt skummelt om man flyr på do i ett... må holde av dagen hjemme tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #16 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg vet du får hjøpt noe på helsekost som heter BIO DRAIN, som skal rense kroppen. Men du må drikke masse vann da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizzi Skrevet 3. mai 2005 #17 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg er avhengig av å ta medisiner hver dag. Noen som vet hvordan man løser det dersom man skal ta en sånn kur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hjalmarlover Skrevet 3. mai 2005 #18 Del Skrevet 3. mai 2005 oooh! takk for svar!:D Nå må jeg bare bestemme meg for hvilken av de jeg skal velge.. jeg er mest ute etter å få renere hud, ettersom min er ekkel og full av urenheter! bare litt skummelt om man flyr på do i ett... må holde av dagen hjemme tror jeg Bare husk på at ved noen rensekurer kan man fått enda mer urenheter i ansiktet en liten stund etter kuren...Men det er jo egentlig bare et bra tegn på at avfallsstoffene komer ut! Jeg har tatt en rensekur(Biodrain)og det poppet opp noen kviser som jeg nesten aldri får ellers...Varte bare noen dager så var huden like fin igjen...Eller myyye finere. Jeg vet ikke hvilken rensekur som gjør seg best utslag på huden...Spør i helsekosbutikken. Ellers kan du ta deg en titt på www.klikk.no-her skriver de om og tester forskjellige rensekurer. Kanskje du finner ut noe mer da! Si ifra om hvordan resultatet blir etterpå hvis du prøver da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Porselen Skrevet 3. mai 2005 #19 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg har prøvd C-24. Det var greit nok å overleve det døgnet det tok, men to måneder etter venter jeg fortsatt på det energikicket som dama i helsekosten forespeilet meg. Huden min har aldri hatt noen særlig plager så der merket jeg ingen forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aowi Skrevet 3. mai 2005 #20 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg er avhengig av å ta medisiner hver dag. Noen som vet hvordan man løser det dersom man skal ta en sånn kur? Jeg går på epilepsimedisiner og det gikk helt fint. Prøvde biodrain og følte det funka bra:) vil ta en ny en nå snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå