AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #1 Skrevet 18. juni 2019 Hei! Vi har to kastrerte hannkatter som er innekatter (av og til ute under oppsyn). Begge røyter noe helt vannvittig og nå kjenner jeg snart at begeret mitt renner over 😅 jeg orker ikke å se mere løse kattehår fly forbi i sidesynet og sofaen vår er konstant full av hår. Kattene blir børstet ofte, får høykvalitetsfor (orijen og vom) og virker ellers friske og raske. Jeg støvsuger en gang om dagen og går over sofaen x2 pr dag. Gjerne x3 om jeg vet vi får besøk. Nå er jeg gravid og kjenner på at det blir ekstra vanskelig med nyfødt og klær og utstyr som sannsynligvis kommer til å bli fullt av kattehår. Jeg har tenkt på å klippe løveklipp rett før baby kommer, men ønsker helst ikke dette. Noen som vet om noen råd? Fine produkter til hårfjerning i sofaen? Til info bruker vi 3 forskjellige børster på kattene, deriblant furminator, og har eget støvsugermunnstykke til tekstil på støvsuger. Kan noen hjelpe en desperat dame her? 😂😂 Anonymkode: 6103f...514
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #2 Skrevet 18. juni 2019 Bruker dere Furminator hver dag? Har du vurdert skinn-/hud-sofa? Anonymkode: fcff4...31b
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #3 Skrevet 18. juni 2019 Min langhårete begynte røyte mye mer av orijens, byttet til RC og da roet røytingen seg ned betraktelig. Anonymkode: 952d3...210
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå