solisol Skrevet 3. mai 2005 #21 Skrevet 3. mai 2005 Ditt ikon er Catherine Zeta-Jones En glamorøs diva det glitrer av. Du utstråler en aura av tidløs eleganse og stilfullhet, ikke nødvendigvis diskret, men aldri for prangende.
Champagnepiken Skrevet 4. mai 2005 #22 Skrevet 4. mai 2005 Ditt ikon er Sarah Jessica Parker En stilekspert til fingerspissene som veksler mellom urban bohem og sensuell diva. Du kan se stilig ut i de merkeligste moteluner, kombinere stiler andre ikke tør og alltid komme ut av det med elegansen i behold.
-Fisken- Skrevet 4. mai 2005 #23 Skrevet 4. mai 2005 Ditt ikon er Macy Gray Du liker å la klærne uttrykke din egen personlighet og kler deg derfor litt på siden av motebildet. Spektakulær, men aldri vulgær. Farverik og forfriskende. Ehm.. Jeg er aldri fargerik
Anglofil Skrevet 5. mai 2005 #24 Skrevet 5. mai 2005 nei jeg var så trøtt da jeg svarte her i går og seroxata satt rett ved siden av meg og visste jeg ble sarah jessica parker, jeg måtte bare si NOE for å bidra Aha Skjønner... Mvh Yvonne
Gjest gjest1 Skrevet 6. mai 2005 #25 Skrevet 6. mai 2005 Ditt ikon er Madonna Et stil-ikon som alltid ligger litt i forkant av alle andre. Du skifter gjerne stil fra dag til dag, leker deg med imaget. Men uansett er du alltid den mest trendy, kanskje fordi andre alltid følger etter.
Gjest Cerise Skrevet 8. mai 2005 #27 Skrevet 8. mai 2005 Gwyneth Paltrow. Føler kanskje ikke helt det er meg men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå