Gjest seroxata Skrevet 1. mai 2005 #1 Skrevet 1. mai 2005 http://www.start.no/quiz/2002/01/24-4774.html mitt resultat; Ditt ikon er Gwen Stefani Du blander epoker og kulturer og ender opp som en ekte original. Uforutsigbar, men samtidig gjenkjennelig. Mange følger i dine fotspor, men du kopierer ingen.
Gjest siri piri Skrevet 2. mai 2005 #2 Skrevet 2. mai 2005 fikk sarah jessica parker :-) wow, det blir vanskelig å leve opp til...
Gjest Kari N Skrevet 2. mai 2005 #3 Skrevet 2. mai 2005 [ quote ] Ditt ikon er Gwyneth Paltrow [ /quote ]
Lia Skrevet 2. mai 2005 #4 Skrevet 2. mai 2005 Catherine Zeta-Jones. :o Hadde jeg aldri trodd! Og nå som jeg er gravid, og kommer til å ligne en hvalross om noen måneder, skal det nok bli vanskelig å matche stilen hennes.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #5 Skrevet 2. mai 2005 Madonna?!? Hm, kjenner meg ikke helt igjen der,men...
Gjest gjesta Skrevet 2. mai 2005 #6 Skrevet 2. mai 2005 Ditt ikon er Catherine Zeta-Jones En glamorøs diva det glitrer av. Du utstråler en aura av tidløs eleganse og stilfullhet, ikke nødvendigvis diskret, men aldri for prangende.
Gjest uri Skrevet 2. mai 2005 #7 Skrevet 2. mai 2005 Ditt ikon er Madonna Et stil-ikon som alltid ligger litt i forkant av alle andre. Du skifter gjerne stil fra dag til dag, leker deg med imaget. Men uansett er du alltid den mest trendy, kanskje fordi andre alltid følger etter.
philippa starck Skrevet 2. mai 2005 #8 Skrevet 2. mai 2005 Ditt ikon er Gwyneth Paltrow Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse. Aldri et hårstrå på villvei....? hm...
Gjest Hel Skrevet 2. mai 2005 #9 Skrevet 2. mai 2005 Ditt ikon er Sarah Jessica Parker En stilekspert til fingerspissene som veksler mellom urban bohem og sensuell diva. Du kan se stilig ut i de merkeligste moteluner, kombinere stiler andre ikke tør og alltid komme ut av det med elegansen i behold. Hmm, passet ikke helt.
Anglofil Skrevet 2. mai 2005 #12 Skrevet 2. mai 2005 Ditt ikon er Catherine Zeta-Jones En glamorøs diva det glitrer av. Du utstråler en aura av tidløs eleganse og stilfullhet, ikke nødvendigvis diskret, men aldri for prangende. Har en klassisk stil, så det gjør meg ingenting. Mvh Yvonne
Gjest Bertine Skrevet 2. mai 2005 #15 Skrevet 2. mai 2005 Sarah jessica parker... Elsker sex og singelliv så det passet bra:)
Gjest Aurélie Skrevet 3. mai 2005 #16 Skrevet 3. mai 2005 Ditt ikon er Drew Barrymore Søt og vimsete, med en sexy side. Du er feminin uten å være jålete, følger moten, men personligheten overstråler klærne.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2005 #17 Skrevet 3. mai 2005 Ditt ikon er Gwyneth Paltrow Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse. Jeg kler meg i hvert fall "klassisk".
Gjest Gjesta Skrevet 3. mai 2005 #18 Skrevet 3. mai 2005 Ditt ikon er Sarah Jessica Parker En stilekspert til fingerspissene som veksler mellom urban bohem og sensuell diva. Du kan se stilig ut i de merkeligste moteluner, kombinere stiler andre ikke tør og alltid komme ut av det med elegansen i behold. 8)
Gjest Emera Skrevet 3. mai 2005 #19 Skrevet 3. mai 2005 Ditt ikon er Gwyneth Paltrow Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse.
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2005 #20 Skrevet 3. mai 2005 Hva spidey? Mvh Yvonne nei jeg var så trøtt da jeg svarte her i går og seroxata satt rett ved siden av meg og visste jeg ble sarah jessica parker, jeg måtte bare si NOE for å bidra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå