Gå til innhold

test;stil-ikon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest siri piri
Skrevet

fikk sarah jessica parker :-) wow, det blir vanskelig å leve opp til...

Gjest Kari N
Skrevet

[ quote ] Ditt ikon er Gwyneth Paltrow [ /quote ]

Skrevet

Catherine Zeta-Jones. :o Hadde jeg aldri trodd! :ler: Og nå som jeg er gravid, og kommer til å ligne en hvalross om noen måneder, skal det nok bli vanskelig å matche stilen hennes. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Madonna?!? Hm, kjenner meg ikke helt igjen der,men...

Gjest gjesta
Skrevet

Ditt ikon er Catherine Zeta-Jones

En glamorøs diva det glitrer av. Du utstråler en aura av tidløs eleganse og stilfullhet, ikke nødvendigvis diskret, men aldri for prangende.

Skrevet

Ditt ikon er Madonna

Et stil-ikon som alltid ligger litt i forkant av alle andre. Du skifter gjerne stil fra dag til dag, leker deg med imaget. Men uansett er du alltid den mest trendy, kanskje fordi andre alltid følger etter.

Skrevet

Ditt ikon er Gwyneth Paltrow

Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse.

Aldri et hårstrå på villvei....? hm...

Skrevet

Ditt ikon er Sarah Jessica Parker

En stilekspert til fingerspissene som veksler mellom urban bohem og sensuell diva. Du kan se stilig ut i de merkeligste moteluner, kombinere stiler andre ikke tør og alltid komme ut av det med elegansen i behold.

Hmm, passet ikke helt. :tunge1:

Skrevet

Gwyneth Paltrow

Skrevet

Gwen Stefani :kul:

Skrevet

Ditt ikon er Catherine Zeta-Jones

En glamorøs diva det glitrer av. Du utstråler en aura av tidløs eleganse og stilfullhet, ikke nødvendigvis diskret, men aldri for prangende.

Har en klassisk stil, så det gjør meg ingenting. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hva spidey?

Gjest Bertine
Skrevet

Sarah jessica parker... Elsker sex og singelliv så det passet bra:)

Gjest Aurélie
Skrevet

Ditt ikon er Drew Barrymore

Søt og vimsete, med en sexy side. Du er feminin uten å være jålete, følger moten, men personligheten overstråler klærne.

Gjest Anonymous
Skrevet

Du kjører en klassisk, renlinjet stil, aldri et hårstrå på villvei. En naturlig look med leppestift og uanstrengt eleganse.

Jeg kler meg i hvert fall "klassisk". :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Ditt ikon er Sarah Jessica Parker

En stilekspert til fingerspissene som veksler mellom urban bohem og sensuell diva. Du kan se stilig ut i de merkeligste moteluner, kombinere stiler andre ikke tør og alltid komme ut av det med elegansen i behold.

8)

Gjest Emera
Skrevet

Gjest gjest1
Skrevet
Hva spidey?

nei jeg var så trøtt da jeg svarte her i går og seroxata satt rett ved siden av meg og visste jeg ble sarah jessica parker, jeg måtte bare si NOE for å bidra :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...