Supersnupp Skrevet 29. august 2002 #1 Del Skrevet 29. august 2002 Skal ha noen venninner på middag lørdag og har lyst til å noe veldig lite, enkelt å servere før middag.... Jeg har ikke tenkt å ha noen tradisjonell forrett, bare noe slags 'snacks' mens vi venter på maten....? Vi skal spise helstekt indrefilet av svin med ratatouille og fløtegratinerte poteter...... Noen spreke ideer???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2002 #2 Del Skrevet 30. august 2002 Ta et stykke kalkunpålegg, smør på rømme og ha på oregano og litt salt. Rull smamen og del i små stykker. Smaker godt, men kan være litt dillete å få til....et tips til en god drink før middagen: Ta litt Creme de Cassis eller solbærsaft og bland ut i hvitvin (1/5 solbærsaft og resten vin sånn ca.). Ellers er jo cherrytomater godt, lag evt. en liten dipp til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2002 #3 Del Skrevet 30. august 2002 Vet ikke helt om jeg husker oppskriften, men jeg fikk servert en super liten søt appetittvekker i sommer. Det var butterdeig med fetaost inni. Du tar litt butterdeig (tint) og skjører ut som en runding (ikke stor, prøv deg frem), og legger en bit Fetaost på. Så bretter du butterdeigen sammen og klemmer sammen kantene (nå er det en halvsirkel med klump...). Så stekes den som det står på butterdeigspakken. Kan sikkert ha andre ting en fetaost også, f.eks. annen ost, oliven, skinkebiter...og krydder.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 30. august 2002 #4 Del Skrevet 30. august 2002 Eller du kan lage røykelakssnurrer, ta en lefse, smør på et godt lag med snøfrisk eller annen naturell kremost, legg på noen skiver røykelaks og klipp over dill og gressløk. Rull lefsa sammen og skjær i fingertykke biter. Veldig enkelt, veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå