Melike Skrevet 1. mai 2005 #1 Skrevet 1. mai 2005 Jeg syns det er så fint med sjal/hårbånd i håret. men, på meg sklir det av. Det er så irriterende at det ikke holder seg på plass så derfor ender jeg opp med å ikke bruke det. Har dere noen tips til å få sjalet til å sitte bedre? Knuten man knytter bak på sjalet løsner jo ofte og da sklir det bakover og sveisen blir ødelagt... Tips?
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2005 #2 Skrevet 1. mai 2005 Kjøp slike hårband med strikk? Jeg blir aldri enig med meg selv om jeg kler slike. Hvor langt nede har du dem? Mer spesifikt, hvor mye hår er synlig over pannen?
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #4 Skrevet 2. mai 2005 Jeg har også gitt opp det der! Jeg blir spør hvis jeg må drive å dille og rette på ting utover dagen Ser ut som om orntli rufste hår, gjerne satt opp, holder dem best på plass
Melike Skrevet 2. mai 2005 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2005 Kjøp slike hårband med strikk? Jeg blir aldri enig med meg selv om jeg kler slike. Hvor langt nede har du dem? Mer spesifikt, hvor mye hår er synlig over pannen? Syns til og med de med strikk sklir av jeg, hehe. Jeg lar cirka 2 cm hår være synlig foran
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå