Gå til innhold

Hjelp.... :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere i dag satt jeg og ordnet litt på sanglista til bryllupet. Tenkte masse tanker oppi hodet mitt.. Alle ting som ikke er ordna, hva som må gjøres fortest mulig, hva kan vente litt til osv..

Så gikk det opp for meg.... (hihi..) hva jeg faktisk planlegger... Vårt bryllup! Jeg skal gifte meg om mindre enn to måneder... Jeg får mannen i mitt liv, jeg blir noens kone.., nytt etternavn.. Så stort, så skremmende, så fantastisk, så herlig!

Vil ikke noe spesielt med dette innlegget.. Bare oppfordre til å stoppe litt opp i planleggingen innimellom. Se bortenfor detaljene, og tenk etter hva du snart får oppleve. Gifte deg med verdens herligste mann! (for det er det vi alle skal, ikke sant? godt der er mange av han..)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg hadde også en sånn "tankestund" her forleden - hvor det plutselig gikk opp for meg at om 3 uker forandres faktisk livet mitt ganske radikalt - jeg skal få nytt etternavn, forholdet vårt får en ny ramme, vi kommer til å sitte igjen med minner fra en bryllupsdag - VÅR bryllupsdag!

Det er stort - og som du sier, Aricept - man bør ta seg en pause midt i planlegginger og forberedelser og bare tenke på det som skal skje! :)

Man tenker jo selvsagt mye på bryllup når man holder på å ordne i stand til det, men for min del er det mest "overflatisk" tenkning hvis jeg kan kalle det det. Det er bare noen ganger det virkelig går opp for meg hva som egentlig foregår. :wink:

Det er en utrolig god følelse! :hjerte:

Skrevet

Ja, er det ikke utrolig? Vi sitter stadig og snakker om akkurat dette - mannen er redd for at tanken bak bryllupet, grunnen til at vi faktisk vil gifte oss, forsvinner i all planlegginga. Jeg tror nok det er viktig å stoppe opp og bare tenke - for en fantastisk begivenhet det egentlig er vi planlegger. Vi skal faktisk gifte oss - leve sammen med den vi elsker over alt i verden :hjerter:

Skrevet

Jeg trengte faktisk en sånn påminnelse akkurat nå. Litt mye styr i det siste. :klem:

Skrevet

Prøver faktisk å ha det i bakhodet hele tiden, altså grunnen til denne planleggingen... Men godt med en påminnelse :-)

Skrevet

For et fantastisk innlegg Aricept! :D

- Takk for at du minna oss på det...

For det er jo ikkje detaljane som skal få ta overhanda, det er kjærleiken dette handlar om. Det å dela livet med den ein elskar...

:hjerter:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...