AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #1 Skrevet 18. juni 2019 Holder på å utdanne meg til helsesekretær (privatist) men engelsken min er svært dårlig. Hvor mye engelsk møter man egentlig? Og hvor god må man være? 😓Mer på legesenter, sykehus? Jeg bor i en stor by. Er det innafor å høre med kolleger om ting fordi man ikke forstår eller ikke klarer å uttrykke seg godt nok? Anonymkode: 652ea...a38
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #2 Skrevet 18. juni 2019 Du må legge inn litt innsats. Det er omtrent en selvfølge at man kan kommunisere på engelsk i 2019. Anonymkode: f2795...d6f 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #3 Skrevet 18. juni 2019 Ingen kommer til å skaffe tolk til en engelskspråklig pasient, så du får legge inn en innsats for å bli bedre. Anonymkode: ec66c...6e9 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #4 Skrevet 18. juni 2019 TS: Det står på enkelte annonser at man skal kunne kommunisere godt på engelsk og norsk. Men andre står det kun norsk skriftlig og muntlig. Da regnet jeg med at de hvor det kun står norsk, at engelsk er ganske sjeldent og evt. "enkel" engelsk. Jeg kan selvsagt engelsk, men jeg vil ikke si jeg er kjempe flink. På vgs fikk jeg bare 4. Anonymkode: 652ea...a38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå