Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #1 Skrevet 1. mai 2005 Noen som har sett denne og kan gi meg et lite innblikk i hva den handler om - om den er fin, hva filmen forteller m.v.? K
-Fisken- Skrevet 1. mai 2005 #2 Skrevet 1. mai 2005 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ost...en/4549408.html
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #3 Skrevet 2. mai 2005 Takk for linken! - ikke så veldig positiv omtale der da, men! Har hørt så mange godord om den, ingen flere som har sett den? K
Gjest Gjesta Skrevet 2. mai 2005 #4 Skrevet 2. mai 2005 Jeg syntes den var skikkelig fin og vemodig; glemte faktisk tida en stund, selv om filmen var over to timer lang. Greit nok, den kan kanskje være full av klisjeer; den berømte dirigenten som hopper av racet og flytter til en liten by i Nord-Sverige, der han først blir møtt med skepsis, deretter tatt vel i mot. En kjærlighetshistorie av den typen man ser veldig mange av på film, osv, men den framstiller mennesker, med positive sider, feil, mangler og usikkerheter--IKKE polerte Hollywood-karakterer. Så jeg anbefaler den!
Miss Marple Skrevet 3. mai 2005 #6 Skrevet 3. mai 2005 Den beste filmen jeg har sett på veldig lenge. Jeg så den med min mor og min bestemor, og vi likte den utrolig godt alle tre! Så vil du se en god film på kino i år, se denne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå