AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #1 Skrevet 17. juni 2019 Har en litt vanskelig situasjon her. Jeg er god venn med eksen. Vi Har bare vært venner i 10år.ingen kjærlighetsforhold eller seksuelle følelser. Bare vennskap.vi har reist mye på ferier ,han har vært den eneste vennen jeg har hatt som kan reise på ferier å sånn. Jeg traff en mann som er ufør .Med lav inntekt. Hvis jeg velger han så er det slutt på ferier føler jeg.For han har jo ikke råd til å reise noe særlig.jeg har vært litt bortskjemt med eksen ,han har alltid passet på meg økonomisk.betalt ferie turer. Å spandert litt middager Å sånn. Hvis jeg velger å være sammen med han andre så føler jeg at livet blir stusselig. Med dårlig råd å ingen reising lenger. Hvorfor kan jeg ikke reise på ferier med eksen ,å ha ett forhold til en annen.Det går faktisk Ann å ha bare vennskap med eksen. Hva tenker dere? Anonymkode: 781e8...f97
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #2 Skrevet 17. juni 2019 Hba ville du følt om typen din b o d d e med deg, men reiste pp ferier kun med exen.. Der har du svaret... Anonymkode: 19432...001
Perelandra Skrevet 18. juni 2019 #3 Skrevet 18. juni 2019 Hei trådstarter! Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg