AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #1 Skrevet 17. juni 2019 Jeg trenger tips til familie med barn. Har funne en del flotte restauranter, som passer bra for oss vaksne. Men trenger tips til steder å leke, spise osv som passer for 6 og 9åring. Uten at vi er til bry for dei som ønsker hvit duk og rolig tur på restaurant. Barna mine kan oppføre seg, for all del. Men ønsker å legge til rette for måltid på barna sine premisser. Både restauranter som er kule for barna, eller lekeplasser der vi kan ta med mat 😊 Håper på tips 😊 Anonymkode: a1f12...ce0
LeneXCII Skrevet 18. juni 2019 #3 Skrevet 18. juni 2019 Jeg ville ikke bekymret meg, er mange passe uformelle koselige restauranter nede langs sjøen der (og ellers i byen). Hvit duk i Frankrike betyr ikke nødvendigvis at restauranten er så fin/dyr.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2019 #4 Skrevet 19. juni 2019 23 timer siden, LeneXCII skrev: Jeg ville ikke bekymret meg, er mange passe uformelle koselige restauranter nede langs sjøen der (og ellers i byen). Hvit duk i Frankrike betyr ikke nødvendigvis at restauranten er så fin/dyr. Nei, men dere her inne skjønner hva jeg mener med hvit duk og rolig tur på restaurant 😊 Har du noen å anbefale? Anonymkode: a1f12...ce0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå