AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #1 Skrevet 17. juni 2019 Hvor mange hunder fra samme rase kan man ha før man kan si om man liker hunderasen eller ikke? Noen har jo favoritt rase. Men når dukker favorittrasen opp? Anonymkode: b5069...6dc
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #2 Skrevet 18. juni 2019 Har du en favoritt hunderase? Eller er det mere gruppene dere går etter? Anonymkode: b5069...6dc
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #3 Skrevet 18. juni 2019 Jeg fikk en favorittrase før jeg engang skaffet meg den selv. Er fortsatt på første individet av rasen, men har vært fem år i rasemiljøet og når jeg da er med andre raser så bare merker jeg enda mer hvor godt jeg liker min favorittrase. Men jeg har generelt en gruppe jeg liker bedre enn andre. Anonymkode: 4b59e...d0b 1
Sidesprang Skrevet 18. juni 2019 #4 Skrevet 18. juni 2019 Dette syns jeg var en veldig rasistisk tråd!
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #5 Skrevet 18. juni 2019 3 timer siden, Sidesprang skrev: Dette syns jeg var en veldig rasistisk tråd! Jaja, helt klart. Anonymkode: 4b59e...d0b
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 18. juni 2019 #6 Skrevet 18. juni 2019 Border Collie er min favoritt rase, det har den vært så lenge jeg kan huske.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #7 Skrevet 18. juni 2019 Husky er min favorittrase ved siden av schæfer. Første fordi den er selvstendig og flott, og både sterk og utholdende. For den som liker å gå mye ute i naturen. Schæfer er lette å oppdra, de er lojale og så syns jeg at de er usedvanlig vakre hunder. Begge rasene krever dog en sterk eier som skjønner at disse to rasene krever god oppdragelse og kan være utfordrende mot andre hunder iblant. Trening og atter trening. Mye tålmodighet. Men de passer personligheten min. Liker flere raser, og det er ingen jeg ikke liker, men viktig å velge hund etter hvem en trives best med. Anonymkode: b376c...842 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå