AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #1 Skrevet 17. juni 2019 Hei, trenger å gå ned nesten 20(!) kg!!! Hvordan gjør jeg det? :’( er livredd for helsa. Prøvd mye forskjellig, men det funker ikke eller har jeg bare ikke holdt på lenge nok? Har bestemt meg for å ligge på et nøyaktig antall kalorier(moderat underskudd) slavisk, tror dere dette vil funke med tiden? Trener også. Kan jeg spise alt jeg vil, så lenge jeg er i underskudd? Anonymkode: b6287...9d3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #2 Skrevet 17. juni 2019 Ja, det vil fungere. Men kun om du gjennomfører, og ikke lurer deg selv. I første omgang holder det å kun tenke kalorier og ikke makroer. Dette vil for så vidt styres i riktig retning når du starter å regne ut maren. PS. 20kg er ikke SÅ mye! Det klarer du fint på et år 😊 Lykke til! Anonymkode: da9c3...fcb 3
DavinaWin Skrevet 18. juni 2019 #3 Skrevet 18. juni 2019 Å telle kalorier er det eneste som garantert funker for vektnedgang, så ja, om du ligger i moderat underskudd vil du gå ned i vekt😊 kjempefint at du trener, det er supert for helsa både fysisk og mentalt. Det er derimot maten som er aller viktigst for vektnedgang, det kan være en fin ting å huske på. Og ja, du kan spise feks en sjokolade så lenge du holder deg i underskudd! 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #4 Skrevet 18. juni 2019 Lifesum-appen og en fitbitklokke har hjulpet meg mye! Legger inn absolutt alt jeg spiser og drikker i Lifesum, den er god hjelp for å holde kontroll på kaloriinntaket. Også bruker jeg fitbit som en ekstra motivasjon for å hjelpe meg å følge med på hvor mye jeg er i aktivitet. Bare vær knallhard og tålmodig så greier du det. Anonymkode: f7da3...2e7 1
Gjest Snorkfrøken36 Skrevet 18. juni 2019 #5 Skrevet 18. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Lifesum-appen og en fitbitklokke har hjulpet meg mye! Legger inn absolutt alt jeg spiser og drikker i Lifesum, den er god hjelp for å holde kontroll på kaloriinntaket. Også bruker jeg fitbit som en ekstra motivasjon for å hjelpe meg å følge med på hvor mye jeg er i aktivitet. Bare vær knallhard og tålmodig så greier du det. Anonymkode: f7da3...2e7 Brukt lifesum og fitbit. Slavisk notert alt jeg spiser, samt vært aktiv på tur med hund og litt jogging etterhvert. Klart kvitte meg med 18kg siden oktober. Anbefaler lifesum og fitbit absolutt. Dette klarer du. Heiet på deg!!!! Og kutt all brus, juice. Det gjorde virkelig forskjellen gir meg. Drikker kun vann. De to første ukene er verst
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #6 Skrevet 18. juni 2019 Ikke tenk på det som å prøve noe og å gå på diett, finn en livsstil du kan leve med for alltid. Egentlig trenger du ikke å kutte ut noe, men du må spise mengdevis mindre enn før for å få i deg nok næringsstoffer. Og ikke legg deg på et kaloriunderskudd som er så lavt at det blir vanskelig å leve med. Anonymkode: 4374a...895 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå