Dixie Skrevet 1. mai 2005 #1 Del Skrevet 1. mai 2005 6-1 MEGET velfortjent over Molde!!!! Livet er bare så bra. Mikel var rå, Mounir super, Ali fantastisk og Henning Berg er overlegen!!! Med sånt spill gleder jeg meg til resten av sesongen!!! LYN FOR ALLTID Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 2. mai 2005 #2 Del Skrevet 2. mai 2005 JAAAA!!!! For Kanari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #3 Del Skrevet 2. mai 2005 Ikke verst! Lagene deres ligger bare 4 og 5 poeng bak Start, så dere har mye å være glad for! Nevnte jeg forresten at Start smadret noen tilreisende rogalendinger i går? I motsetning til Lillestrøm, som bare fikk Kippe smadret mot de samme rogalendingene..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #4 Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg tok feil, og det beklager jeg. Lagene ligger henholdsvis 5 og 6 poeng bak Start - men det må vel likevel sies å være bra ut fra lagenes forutsetninger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #5 Del Skrevet 2. mai 2005 Livet er herlig, når hvemsomhelst slår Molde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 2. mai 2005 #6 Del Skrevet 2. mai 2005 Det var en KNALLKAMP på stadion i går. Da START knuste Viking. Med 12152 tilskuere på tribunen. Nå håper jeg at de slå Rosenborg på Lerkendal til torsdag. At lillebror Johnsen scorer på storebror Johnsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. mai 2005 #7 Del Skrevet 23. mai 2005 Sitat LYN FOR ALLTID *skal sjenke Tommy Berntsen neste helg...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. mai 2005 #8 Del Skrevet 24. mai 2005 sett i gang Tex.... .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. mai 2005 #9 Del Skrevet 24. mai 2005 Sitat sett i gang Tex.... .. Mente helgen om to uker........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. mai 2005 #10 Del Skrevet 25. mai 2005 allrid like moro å skjenke fotball spillere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dixie i.i Skrevet 25. mai 2005 #11 Del Skrevet 25. mai 2005 Hehe, du må ta det etter kampen mot VIF da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. mai 2005 #12 Del Skrevet 25. mai 2005 eller kanskje vi skal reise å skjenke alle Vif spillerne? .. det hadde vært moro det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. mai 2005 #13 Del Skrevet 31. mai 2005 Sitat Mente helgen om to uker........... du er klar over at det ikke er kamper da? (helga 5 juni).. så da er det vel ikke så farlig om de drikker litt... (vel kanskje de som skal spille landskamp men) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dixie i.i Skrevet 31. mai 2005 #14 Del Skrevet 31. mai 2005 Okay da. Var redd hun skulle forsøke å sabotere LYN -VOFF eller noe jeg. Men da kan han få ta en drink eller 3... Skal han ha men neoen av de andre kjekke på laget eller...... *kommer gjerne jeg da vet du...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 31. mai 2005 #15 Del Skrevet 31. mai 2005 Lyn banker det laget lett.. uannsett om halve laget deres spiller i bakruss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 6. juni 2005 #16 Del Skrevet 6. juni 2005 så gøy at det er flere av oss som heier på LYN, får komme inn på sport og fritid oftere jeg. Gleder meg kjempe til å slå voff til helgen!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå