Gjest Lille Solstråle Skrevet 1. mai 2005 #1 Del Skrevet 1. mai 2005 Har som mål å gå ned ca 4 kilo på to-tre uker, og dersom jeg skal klare det må jeg finne en diett. Er det noen som har noen tips, evt et eksempel på én diettdag, hadde jeg blitt kjempeglad! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. mai 2005 #2 Del Skrevet 1. mai 2005 Realistisk vekttap i fett er ca 1 kg/uke, ellers mister du bare muskelmasse i tillegg, som på sikt setter forbrenningen din ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna Skrevet 2. mai 2005 #3 Del Skrevet 2. mai 2005 Har som mål å gå ned ca 4 kilo på to-tre uker' date=' og dersom jeg skal klare det må jeg finne en diett. Er det noen som har noen tips, evt et eksempel på én diettdag, hadde jeg blitt kjempeglad! :-)[/quote'] Det er en rimelig aktiv slankegjeng i denne delen av forumet, hvis du spør dem om hjelp får du sikkert hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Popelka ulogget Skrevet 2. mai 2005 #4 Del Skrevet 2. mai 2005 Knekkebroed! Det er mitt "hemmelige vaapen"! Naar ejg vil gaa ned i vekt spiser jeg to knekkebrod med et tynt lag paalegg til frokost og lunsj. Mellmommaaltid paa ettermiddagen er litt lettyoghurt, frukt og en haandfull mandler eller noetter. Deretter en middels/liten porsjon middagsmat (mindre saus/poteter/fisk/kjoett men masse groent). Spis i tillegg gulroetter/selleri annet groent til f.eks. lunsj hvis du vil. Drikk masse vann pluss to glass skummet/lettmelk, ellers ingen flytende kalorier. Dette funker for meg hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå