Gå til innhold

Menn; hvordan liker dere å bli tatt på penisen i senga?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler at med min egen vagina er det så veldig  mange ulike måter jeg liker å bli berørt, strøket, massert på der nede, fra kjempe lett til hardt og røft. Med menn sin penis er det liksom vanskeligere å finne på noe, på en måte 😜

Så gi meg deres beste tips til hvordan god berøring før , under eller etter sex.

Anonymkode: 5ff4e...de8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Personlig synes jeg å bli befølt og styrket på pungen, testiklene og oppover penis mens den blir stiv er helt fantastisk. Noen ganger i kombinasjon med olje andre ganger uten. For min del er ikke slikke nødvendig. 

Anonymkode: e5f25...1c4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

D at kona mi driver og stryker i sirkler over tippen av penisen min, med gledesdråpene er helt sykt deilig. Men kan fort bli for mye også og da vet hun at jeg må bare h sex med henne. Hun elsker nemlig å terge meg slik og da kan det fort bli kraftig og intens knulling av det.

Anonymkode: 4206e...e9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men er det noen menn her som ikke liker å bli strøket på ballene? 

Anonymkode: 6cce2...942

Skrevet

dra i snoren, for der det skjer, vil det alltid gå ned.

AnonymBruker
Skrevet

Kosing med ballene, og rolig runking av kuken, for å holde den stor og stiv er det jeg liker.Dersom hun ligger slik til at jeg kan fingre musa hennes samtidig, da har vi det bra.

Anonymkode: 751d1...479

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig rolig og øke etterhvert. Begynne med lett killing. 

Anonymkode: 064be...42c

Skrevet

Klemme hardt og stryke kuksafta ut, gjerne bruke begge hendene samtidig i lange drag😘

AnonymBruker
Skrevet

Ingen slag i noen form på ballene og ikke trekk forhuden hardt tilbake. Alt annet er godt.

Anonymkode: 19c97...9e9

Skrevet

Det er skjelden jeg liker å bli tatt på senga.

AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke så mye om ballene. Liker alt fra stryking til runking, men det viktigste er at hun gir uttrykk for at hun liker at jeg har det godt. Ligger hun ved siden av med ansiktet gjemt blir det fort å føles anstrengt eller uinspirert. Blikkontakt, smil, bit litt i leppene, terg med tunge eller munn så blir det veldig bra :)

Anonymkode: 7b595...861

• Liker 1
Skrevet

Variert, med hensyn til hvor ulik følsomheten er,

Et godt hardt tak rundt skaftet,

Forsiktig rundt toppen,

Starte i rolig tempo, øke litt etter hvert,

Prøv å sanse hva han liker. 😊

• Liker 1
Skrevet

Jenter er så forskjellig når det gjelder lek med penis, men jeg må si jeg liker uoppfordret lek. Husker ei som likte å blåste opp forhuden som  ballong og holdt for tuppen og tullet med den. Det kilte veldig og var nytt og spennende, selv i voksen alder.

ellers er all berøring god berøring. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, artigmedsex skrev:

Jenter er så forskjellig når det gjelder lek med penis, men jeg må si jeg liker uoppfordret lek. Husker ei som likte å blåste opp forhuden som  ballong og holdt for tuppen og tullet med den. Det kilte veldig og var nytt og spennende, selv i voksen alder.

Dette skal prøves!

Anonymkode: 4213b...a32

AnonymBruker
Skrevet

Liker, all berøring. 

Kos med Så lite som mulig som du klarer men tilstrekkelig til å holde den stiv.

Så er det jo bra når hun klemmer litt på forsjellige steder, og om hun kjenner de små rykkene den gjør, og prøver å skape slike rykk.

Eller bare hold den når en skal sove, og plutselig klemme hardt rundt den, ganske skjelden og tilfeldig. Og kos om morgenen er også bra. 

Liker og at hun klemmer og kjæler på ballene, egentlig bedre jo hardere, til et vist punkt, da det tipper over og blir vondt. Og den type kjæling som om du føler fasong og med nysjerrighet.  En kan bare si au om noe gjør vondt det er ikke katastrofe. Samme med pikken da, men det skal mye til for at det gjør vondt.

Interesse, øyekontakt, fasinasjon, kos. Kreativitet, ømt, hardt. Ønsker du å ta han over kanten fort, eller bare pirre han så lenge du klarer uten at han skal få komme over kanten.  Du kan bestemme om han har lov å ta på seg selv eller ikke. 

Kansje det var noe kjekt her..

Anonymkode: e900b...9bf

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette skal prøves!

Anonymkode: 4213b...a32

Eller kansje legge tunga litt langs kanten og ta forhudden over om det går

Anonymkode: e900b...9bf

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, artigmedsex skrev:

Herregud takk!! 👍 Det her MÅ prøves😂😂😂 jeg har alltid synest at peniser er fascinerende. Etter sex elsker jeg å ligge på magen hans og bare stryke på den og studere den og styre med den. Ikke prøvd å blåse den opp da, tanken har faktisk ikke slått meg😅

Anonymkode: d0aca...3d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...