philippa starck Skrevet 1. mai 2005 #1 Skrevet 1. mai 2005 Jeg var på fest i går og hadde på: silketopp med halterneck i rødbrunefarger (HM), litt vid nede belte rundt livet i samme farger hvit bukse oppi høye, brune støvletter med høøøøy hæl. Hva er ditt kuleste antrekk for tiden?
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2005 #3 Skrevet 1. mai 2005 tror ikke jeg går i andre klær en treningsbukse fortiden og det er ikke fordi jeg har trent så mye men heller det at jeg har så mye skolearbeid.... så jeg får si min brune rønisch bukse- den er en av de finere
Gjest gjest1 Skrevet 2. mai 2005 #4 Skrevet 2. mai 2005 En sort bukse med snøring øverst på begge sidene og 3 hull på hvert lår som går nedover og "tettet" med sikkerhetsnåler, den kombinert med en blå genser og en svart topp utenpå den igjen. Liker det massemasse bare håper ikke det ser dumt ut nå som jeg har brunt og ikke sort hår mer :-?
Saga Skrevet 2. mai 2005 #5 Skrevet 2. mai 2005 Grå/hvite dressbukser i tøystoff fra Vero Moda. Mint paljette topp med waistband fra Oasis. Hvit kort dressjakke fra Popin. Brune cowboystøvler med hvite blomster. 8)
Avery Skrevet 2. mai 2005 #6 Skrevet 2. mai 2005 En rålekker tettsittende "buksedress" med åpen rygg, dyp utringning som ender i en spiss, med en fold foran og halterneck-knyting i nakken.
mari Skrevet 2. mai 2005 #7 Skrevet 2. mai 2005 mest sexy og kuleste antrekk; en trang topp med et relativt kort brunt A formet skjørt til og høye trange brune/slange mønstrete støvletter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå