AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #1 Skrevet 17. juni 2019 Kan noen dele sine erfaringer men menstruasjonen dere hadde etter MA/SA? Første menstruasjonen min etter MA var ekstremt mye blod og veldig smerter med vever/klumper i blodet? Andre menstruasjonen min har jeg hatt veldig mye smerter og ekstremt mengde med blod... Anonymkode: 13f89...046
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #2 Skrevet 17. juni 2019 Første mens etter SA (uke 12, var sannsynligvis en MA kroppen til slutt begynte å rydde opp etter selv) var helt annerledes enn min vanlige mens. Begynte med spotting i 4-5 dager, så mye kraftigere og lengre blødning enn vanlig også. Og mer smertefull. Ble fortalt at dette var veldig vanlig, så var mer eller mindre forventet. Neste syklus ble jeg gravid igjen, så det ble med den ene mensen. Anonymkode: c94d3...4db
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #3 Skrevet 18. juni 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Første mens etter SA (uke 12, var sannsynligvis en MA kroppen til slutt begynte å rydde opp etter selv) var helt annerledes enn min vanlige mens. Begynte med spotting i 4-5 dager, så mye kraftigere og lengre blødning enn vanlig også. Og mer smertefull. Ble fortalt at dette var veldig vanlig, så var mer eller mindre forventet. Neste syklus ble jeg gravid igjen, så det ble med den ene mensen. Anonymkode: c94d3...4db Oja , åh så heldig du er! Venter også på at kroppen min skal bli klar til å bli gravid. Anonymkode: 13f89...046
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #4 Skrevet 18. juni 2019 Første etter min MA va sinnsyk vond, trudde jeg skulle besvime opptil flere ganger. Blødde også mye mer og klumper i tillegg, den varte vel et par dager ekstra også. 🥵 -Eli Anonymkode: b3be6...5a0
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #5 Skrevet 18. juni 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Første etter min MA va sinnsyk vond, trudde jeg skulle besvime opptil flere ganger. Blødde også mye mer og klumper i tillegg, den varte vel et par dager ekstra også. 🥵 -Eli Anonymkode: b3be6...5a0 Åh så vondt .. håper det går bedre nå Anonymkode: 13f89...046
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #6 Skrevet 18. juni 2019 Har hatt to mens ette MA. begge niderate blødninger som vartei 3 dager. Hadde både medisinsk abort og utskraping etter MA. Anonymkode: 300c7...481
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2019 #7 Skrevet 18. juni 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har hatt to mens ette MA. begge niderate blødninger som vartei 3 dager. Hadde både medisinsk abort og utskraping etter MA. Anonymkode: 300c7...481 Har hatt to mens etter MA. begge moderate blødninger som varte i 3 dager. Hadde både medisinsk abort og utskraping etter MA. Anonymkode: 300c7...481
Gjest Brunette89 Skrevet 18. juni 2019 #8 Skrevet 18. juni 2019 Min gikk relativt fort tilbake til vanlig , eneste som endret seg er at menstruasjon har forflyttet seg 2 uker frem 👀😂 fikk den alltid rundt den 20 hver mnd før MA, nå er den her ca den 6-7 hver mnd .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå