AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #2 Skrevet 17. juni 2019 Bruksmerker i gulvet, slitt kjøkkenbenk... er det noe spesielt du tenker på? Anonymkode: 392a4...3cb 1
MortenMinstelønn Skrevet 17. juni 2019 #3 Skrevet 17. juni 2019 Hvis leietaker har snekret en utendørspaviljong midt på stuegulvet og sier; det skjedde. Det skulle ikke ha skjedd, men det skjedde. Da hadde jeg nok blitt ergerlig, ja. 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #4 Skrevet 17. juni 2019 Litt hakk i parketten her og der. Hvis den er møblert så litt nupper, slitasje på de. Spørs jo selvsagt hvor lenge man har bodd der da, har man bodd der i 30 år så vil jo slitasjen være deretter... Anonymkode: 8766e...508 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #5 Skrevet 17. juni 2019 Utleier har ikke lagt føringer på spiker/skruer i veggen, så har hatt oppe 3 hyller. Når jeg tok de ned, så flakket malingen av i skruehullene. Kan pille av malingen med neglene ser jeg hvis jeg vil, da det ikke er brukt grunning. Han er forøvrig varslet om dette med skruehullene. Innafor? Anonymkode: 91865...27e
Aviale Skrevet 17. juni 2019 #6 Skrevet 17. juni 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utleier har ikke lagt føringer på spiker/skruer i veggen, så har hatt oppe 3 hyller. Når jeg tok de ned, så flakket malingen av i skruehullene. Kan pille av malingen med neglene ser jeg hvis jeg vil, da det ikke er brukt grunning. Han er forøvrig varslet om dette med skruehullene. Innafor? Anonymkode: 91865...27e Spørs hvor gmmel leiligheten er. Jeg bodde i en leilighet som ikke var pusset opp på 20 år, da syns jeg det var OK, det var jo allerede merker på veggen fra før. Om det er en leilighet av "vanlig" eller nyere standard, syns jeg ikke det er innafor å henge opp hyller osv uten å spørre først. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #7 Skrevet 17. juni 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utleier har ikke lagt føringer på spiker/skruer i veggen, så har hatt oppe 3 hyller. Når jeg tok de ned, så flakket malingen av i skruehullene. Kan pille av malingen med neglene ser jeg hvis jeg vil, da det ikke er brukt grunning. Han er forøvrig varslet om dette med skruehullene. Innafor? Anonymkode: 91865...27e Så lenge det ikke står i kontrakten at du ikke har lov å skru opp hyller eller henge opp bilder så har han ikke så mye han skulle sagt. Anonymkode: e8188...083 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #8 Skrevet 17. juni 2019 11 minutter siden, Aviale skrev: Spørs hvor gmmel leiligheten er. Jeg bodde i en leilighet som ikke var pusset opp på 20 år, da syns jeg det var OK, det var jo allerede merker på veggen fra før. Om det er en leilighet av "vanlig" eller nyere standard, syns jeg ikke det er innafor å henge opp hyller osv uten å spørre først. Han var spurt på forhånd ja, og varslet om avflakkingen i etterkant. Har ikke sagt noe på det. Men jeg føler selv jeg skulle ha malt over. Hjelper lite da det ikke er grunning under. Anonymkode: 91865...27e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå