Gå til innhold

Utdrikiningslag

Anbefalte innlegg

Gjest Benta
Skrevet

Har rydda i hele dag, etter at vennene våre fant ut at felles utdrikningslag skulle holdes hjemme hos oss i går kveld. Bare 2 uker til bryllupet, og 1000 andre ting jeg kunne tenke meg å gjøre å en søndag. Er det jeg som et utakknemlig og stressa?

Videoannonse
Annonse
Gjest manic
Skrevet

Det høres jo ikke ut som om det var et bra utdrikningslag?

Hadde det vært kjempekos så hadde du vel tatt ryddinga med et lite smil? Glad for at folk hadde planlagt noe spesielt bare for deg..?

Skrevet

Nei, synes ikke du er utakknemlig. Synes vennene dine burde ta all jobben selv, og hatt utdrikningslaget hos seg selv i stedet for å ha det hos dere og overlate ryddingen til deg. Hadde blitt litt sur, jeg og... :-(

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg syns ikke du er utakknemlig, men syns vennene deres har gjort en dårlig jobb med tanke på utdrikningslaget. De burde holdt det hjemme hos en av de i stedet, for de burde forstått at dere hadde mye å ordne.

Ellers burde de har ryddet opp for dere, så jeg syns de har dratt det for langt. Nå ble det jo en fest hjemme hos dere, som dere ikke fikk bestemme selv, og det blir helt feil. Og spesielt siden de ikke ryddet opp etter alle sammen, dårlige venner spør du meg. Så nei, du er ikke utakknemlig :klem:

Skrevet

Må si meg enig med de andre her, jeg syns heller ikke at du er utakknemlig. Jeg hadde selv ikke satt pris på et utdrikningslag som ender med at det er meg selv som står med opprydding og vasking etterpå. Jeg tror godt at jeg kunne bli ordentlig sur over det...

Trodde forresten ikke at det var vanlig å ha utdrikningslag hjemme hos den som laget blir holdt for.

Skrevet

Jeg hadde faktisk blitt litt sur! Du skal jo ikke være nødt til å rydde etter ditt eget utdrikningslag. :-? Min mening er at forloverne burde arrangert dette et annet sted enn hjemme hos dere.

Skrevet

Sier meg enig med de over her!

Utrolig dårlig ide fra de som arrangerte utdrikningslag! Litt for lettvint å arrangere fest og løpe fra oppvasken etterpå!

Skrevet

Helt enig med de andre her. Tror nok tanken var god, men det var ikke snilt å la dere sitte igjen med ryddinga... huff og huff :roll:

Skrevet

Enig med de over her jeg også.

Men du bør si i fra at de kanskje bommet litt på hele opplegget???

Håper du ikke slet deg helt ut med oppryddingen da :-?

Skrevet

Så urettferdig at du må rydda då!

- Hadde ikkje nokon tenkt på å bli igjen å rydda etter festen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...