Gå til innhold

Reagerer på at mange menn mener dama skal være slank, ikke mage osv men de selv ser ikke ut.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er grunnen til dette? 

Usmakelig! 

Anonymkode: 54734...9c6

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De liker slanke damer. Ikke noe galt i det.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dårlig selvbevissthet. Men også har noen bare et veldig stort ego.

Anonymkode: 75077...542

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Jeg antar du mener det samme om kvinner som ikke liker overvektige menn.

Eller er du en av de som mener at det bare er kvinner som kan ha preferanser ?

Anonymkode: 7aa06...7e8

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dårlig selvbevissthet. Men også har noen bare et veldig stort ego.

Anonymkode: 75077...542

Gjelder dette også kvinner som ikke liker overvektige menn ?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ikke sammenligne menn og damer på den måten... Menn liker tynne damer, damer liker ikke tynne menn. Så en "stor" mann er mye mer attraktiv enn en "stor" dame. 

Anonymkode: b0a82...9ce

• Liker 8
Skrevet

En ting er hva man ønsker, en annen ting er hva man får. Noen liker faktisk litt ekstra både kvinner og menn. Forsøker du virkelig å moralisere dette? Jeg tror ikke det sitter bælfeite menn rundt omkring og krever at dama skal slanke seg.. Jeg tror du blander litt epler og bananer her i konklusjonen din. Ifølge logikken så har man ikke lov til å ønske noen som ser bra ut hvis man ikke ser bra ut selv? Tror ikke det er sånn gamet fungerer🙄

• Liker 4
Skrevet

Jeg er selv slank, men trenger absolutt ikke at dama er det samme. Noen kilo ekstra kan være sexy det, men direkte fedme er selvsagt ikke tiltrekkende.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, æøå* skrev:

Jeg er selv slank, men trenger absolutt ikke at dama er det samme. Noen kilo ekstra kan være sexy det, men direkte fedme er selvsagt ikke tiltrekkende.

Selvsagt? Er jo noen som liker det og. Evt faller for personen uansett vekt. Jeg har BMI på 35 og har aldri hatt problem med å få menn. Er både aktiv og frisk til tross for vekta

Anonymkode: dda33...4d6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, æøå* skrev:

Enig !    Kommer alt an på kroppsbygnaden.  Erotisk lubben er jo bare deilig det.  Samme med litt rynker/skrynker og litt heng på puppa.  Gjør meg ingenting, så lenge det er naturlig feminint og kvinnelig.  Det jeg ikke tåler er tegn til grovhet og maskulinitet, men det er meg.

Anonymkode: 5210d...9b2

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gjelder dette også kvinner som ikke liker overvektige menn ?

selvsagt. Poenget til TS var at det er endel menn som har høye standarder selv om de selv ikke er overvektige. Noen kvinner liker selvsagt overvektige menn, som noen menn liker kvinner som er det. Men de fleste kvinner liker ikke menn som er direkte overvektige. En bekjent er veldig overvektig og ikke særlig pen. Han prøvde å legge an på en kvinne som var sylslank og laangt over hans skala utseendemessig. Fikk selvfølgelig ikke napp. Det er bra å ha selvtillit men noen ganger må man en viss selvinnsikt, noe mange menn ikke har har jeg merket. 

Anonymkode: d822f...8c8

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Skriveleif: selv om de er overvektige

Anonymkode: d822f...8c8

AnonymBruker
Skrevet

En kan argumentere for at menn først legger på seg på magen, mens jenter får fettet på lår og rumpe. Om menn ikke klager på rompe- og lårfett, så er det kanskje ikke så rart at kvinner tolererer magefett på gutta?

Anonymkode: 08d8b...7b8

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ikke sammenligne menn og damer på den måten... Menn liker tynne damer, damer liker ikke tynne menn. Så en "stor" mann er mye mer attraktiv enn en "stor" dame. 

Jeg liker ikke menn som er overvektige og har mage. Men jeg er jo slank og trent selv, så dobbeltmoral er det ikke. 

Anonymkode: eae1a...53d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dette kan du jo heller ikke si kategorisk. Min mann liker virkelig ikke tynne damer. Han grøsser om kvinner er svært slanke/tynne. Han liker ikke fedme heller, så er ikke noe fetisj, der jo større jo bedre, men tynn, absolutt ikke! 

Anonymkode: 18dbf...856

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt? Er jo noen som liker det og. Evt faller for personen uansett vekt. Jeg har BMI på 35 og har aldri hatt problem med å få menn. Er både aktiv og frisk til tross for vekta

Anonymkode: dda33...4d6

Nei, det er det jeg alltid har sagt - og som er det motsatte av TS sier: menn tolerer mye oftere feite kvinner, enn kvinner tolerer feite menn. Og BMI på 35 er jo (med all respekt) nesten sirkusaktig overvekt. 

Anonymkode: 941a5...b87

• Liker 5
Gjest Mysticgirl
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke menn som er overvektige og har mage. Men jeg er jo slank og trent selv, så dobbeltmoral er det ikke. 

Anonymkode: eae1a...53d

Om du plutselig blir stor da av sykdom eller andre ting. Endrer preferansene dine seg plutselig da? Man kan jo ikke noe for at man ikke tenner på fedme, selv om man selv er stor

Skrevet
3 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Om du plutselig blir stor da av sykdom eller andre ting. Endrer preferansene dine seg plutselig da? Man kan jo ikke noe for at man ikke tenner på fedme, selv om man selv er stor

Selv om man ikke tenner spesifikkt på fedme, kan det vel være andre ting hos personen man tenner på? 

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
5 minutter siden, Thyra skrev:

Selv om man ikke tenner spesifikkt på fedme, kan det vel være andre ting hos personen man tenner på? 

Jaaa? Jeg bare stilte et spm  på det anonym skrev. Om hun endret tenningsmønster ved vektoppgang på seg selv ?

Skrevet
20 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Godt poeng😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...