Gå til innhold

Har du erfaring med chat.no?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I år 2000 fikk vi stasjonær PC, Windows 98, jeg var da 10 år gammel. Datamaskiner var på sin vei til å bli like vanlige i norske hjem som fjernsynsapparatet på denne tiden, men internett var enda ikke like vanlig. Vi var de eneste i nabolaget som hadde internett, det var koblet til telefonlinja, så vi kunne ikke ha det koblet til hele tida, for da kunne vi ikke ringe. Jeg og søsknene mine måtte avtale med faren vår om å bruke internett, og vi fikk bruke det i 10-20 minutt om gangen. Storebror brukte internett til å laste ned spill som Rollercoaster Tycoon, og musikk til å brenne på CD eller mini-disk. Lillebror brukte det til å se på bilder av Lego. Lillesøster lekte med Barbie på pikerommet, men JEG, jeg satt på chat.no og snakket med voksne menn. De stilte meg spørsmål jeg ikke skjønte bæret av. For eksempel "Hva har du på deg?". Et par år etter fikk vi en ny type internett der vi kunne være pålogget hele tiden. MSN var den nye chattefunksjonen, og her fikk jeg heller ikke fred fra voksne menn. Så min første mannspenis gjennom webkamera på MSN. Trodde det var en jevnaldrende gutt fra nabobyen som skulle dukke opp, men det var bare en pedo fra Nord-Norge. 

Så her sitter jeg, snart 30 år gammel, og får fremdeles ikke fred fra fremmede menns peniser. Har nå 4G-internett på smarttelefon, telefoner har blitt en datamaskin man bærer i lomma. Forrige gang jeg så en fremmed manns penis var på profilbildet til en spiller på Wordfeud. 

TLDR; peniser og pedofile

Anonymkode: 152d5...e48

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var en venneløs 13-åring som søkte selskap på chat-sider. Ble groomet av en 35 år gammel fyr som ville møte meg etter å ha kjøpt kontaktkort til meg, og som voldtok meg da vi møttes.

Chat.no er pedo-lekeplass og ingenting annet

Anonymkode: c505b...664

Gjest Lily_88
Skrevet

Logget inn nå på Chat.no, samme gubbene som for 15 år siden 😂😂😂 hjelpes meg 😂😂

Skrevet

Var inne der nå. D var da da noen d gikk an å føre en normal samtale med. En havnet på snap. Jeg tar d for ett chatrom ikke noe sjekke greie. Funker dårlig på mobil. Laget for PC .... 

AnonymBruker
Skrevet

Hang på Quizshow-kanalen til chat.no for 16-17 år siden, fin kanal og fin tid 😊 Færre pedoer der enn på hovedkanalen. Sukk, blir nesten nostalgisk.

Anonymkode: fbeb7...8c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...