AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #1 Skrevet 17. juni 2019 Jeg skal flytte snart, så jeg har vurdert å kvitte meg med noen av tingene mine. Jeg kommer til å bo en stund med mine foreldre i et halvt års tid, så jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å bruke sexleketøyene mine noe særlig. Hvordan oppbevarer dere sexleketøyene? I en kasse? En skuff? Hva har dere kastet? Jeg har litt av hvert, men det fleste bruker jeg nesten aldri. Jeg har Squeel Wheel som jeg sikkert ikke har brukt på flere år. WeVibe jeg aldri bruker. Dildoer som kanskje bør byttes ut i fremtiden. Hvor lenge kan man ha en silikondildo før det er på tide med en ny? Hvordan kaster man slike ting? Jeg er lei av å samle på leker jeg ikke bruker. Det er på tide å rydde litt i lekekassa. Anonymkode: ed796...d42
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #2 Skrevet 17. juni 2019 Kaster det jeg veit jeg ikke kommer til å bruke mer og det som er ødelagt Anonymkode: ee291...69e
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #3 Skrevet 17. juni 2019 hvem er du messt skuffet på? Anonymkode: 8f05c...773
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå