AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #1 Skrevet 17. juni 2019 Synes dette egentlig er helt forferdelig å skrive. Men jeg synes alltid min tante har vært litt merkelig, helt siden jeg var liten. Brukte mye tid med henne da hun var mye sammen med min mor på den tiden og fikk barn senere. Da jeg var liten husker jeg godt at tanten min var veldig opptatt av at jeg ikke skulle ha på meg badetøy ute. Greit nok når man er 2-3år gammel. Men jeg husker enda at da jeg var 9-10 år så var det vanlig at alle jenter hadde bikini eller badedrakt. Men tanten min maste alltid om at det ikke var nødvendig, jeg trengte jo ikke topp da jeg ikke var i tenårene. Hun ble faktisk litt sur om jeg ikke tok den av. Ofte når jeg/familien kom på besøk så hadde hun tilfeldigvis vært i dusjen og åpnet døren kun iført håndkle. Greit nok, det kan skje og det var bare familie, men det skjedde nesten hver gang. Og hun tok ikke på seg klær med en gang. Gikk gjerne lenge rundt i bare håndkleet og bøyde seg osv...ja man så nesten rett inn. Hun gikk ofte uten bh også (kunne tydelig se under genseren). Da jeg var 11-12år gammel var min tante veldig opptatt av puberteten. Pratet mye om mensen, pupper, kjønnshår osv. Jeg spurte ikke, hun bare snakket. Og virket veldig interessert i å vite hvor langt jeg var kommet i utviklingen. Hvis jeg overnattet hos henne så fikk jeg aldri lov til å låse badet. Og nesten uten unntak kom hun tilfeldig inn mens jeg var på wc eller dusjet. Det var bare oss to og hun viste godt at jeg var på badet. Nå har min fetter fått barn (hennes sønn) og jeg synes hun fremdeles oppfører seg rart. Hun er veldig opptatt av om babyen har tisset/bæsjet osv og vil alltid være med når det skal skiftes. Hun er også veldig på at babyen ikke alltid trenger å ha klær på og sier "babyer liker å være nakne". Klapser også mye på stumpen til baby. Det kan godt hende jeg overdriver, men er ikke disse tingene litt merkelig? Det kan hende jeg bare misforstår alt pga min merkelige erfaring med henne som barn/ungdom, men føler liksom at noe skurrer. Ellers virker min tante oppegående. Har god jobb, grei økonomi, gift, klarer seg fint sosialt osv. Anonymkode: 36d23...fc8 7
mannor Skrevet 17. juni 2019 #2 Skrevet 17. juni 2019 Enig med deg; rar og merkelig oppførsel. Har du spurt andre familiemedlemmer om de har det samme inntrykket som deg? 17
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 17. juni 2019 #3 Skrevet 17. juni 2019 (endret) Pedofili er det første jeg tenker. I "beste" fall har hun lav IQ og er sånn omtrent utviklngshemmet og har en merkelig fascinasjon/ oppheng i det du skriver om her. Uansett hadde jeg passet på å ikke ha barn alene med henne, og jeg hadde nok besøkt henne minst mulig... (om jeg hadde barn) Endret 17. juni 2019 av Parkeringsvakt
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #4 Skrevet 17. juni 2019 Jeg tenker: A) pedofil B) Litt sånn hippie/kunstnerisk og opptatt av nakenhet og frihet? Hun gjorde aldri noe seksuellt eller krenkede da du var barn? Har du spurt andre familiemedlemmer og de har lagt merke til det samme? Anonymkode: 2c3a4...099 23
solmåneogstjerner Skrevet 17. juni 2019 #5 Skrevet 17. juni 2019 (endret) Et par av disse tingene, for seg selv, er jo forsåvidt greit. At babyer og småbarn skal få lov til å slippe klær når det er varmt nok f eks. Og det med om babyen har bæsjet og tisset. Resten virker veldig merkelig. Og når man legger alt sammen så er det virkelig merkelig og ekkelt. Når man ikke er småbarn lenger så må man selvsagt få gå med badedrakt og få være i fred på badet. Har ikke noe problem med at man av og til åpner døren i håndkle, men man kler seg jo med en gang man har fått gjester, og går jo ikke rundt og viser seg frem slik! Som noen over her sier, i beste fall så er hun lettere utviklingshemmet eller har en eller annen diagnose. Men det kan også være verre. Er du sikker på at du ikke har blitt utsatt for fysiske overgrep? Kanskje teit å spørre altså, men. Glemte en ting: synes ikke det er krise om døtrene mine ser meg naken i dusjen f eks, og de synes heller ikke det er krise om jeg ser dem. Men vi presser oss jo ikke på. Tantene deres kan ta dem med på svømming og slikt og selvsagt hjalp de dem på badet når de var små, hun minste trenger fortsatt hjelp med dusjing. Men det blir noe helt annet etter min mening. Endret 17. juni 2019 av solmåneogstjerner 6
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #6 Skrevet 17. juni 2019 Høres ut som min mor. Hun er ikke pedofil på noen måte, bare opptatt av nakenhet og at alt skal være naturlig. Man må ikke, under noen omstendighet, være sjenert over kroppen sin. 🙄 Anonymkode: eddb9...642 30
solmåneogstjerner Skrevet 17. juni 2019 #7 Skrevet 17. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som min mor. Hun er ikke pedofil på noen måte, bare opptatt av nakenhet og at alt skal være naturlig. Man må ikke, under noen omstendighet, være sjenert over kroppen sin. 🙄 Anonymkode: eddb9...642 Greit nok det. Helt enig. Men man presser det jo ikke på folk! 10
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #8 Skrevet 17. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: Høres ut som min mor. Hun er ikke pedofil på noen måte, bare opptatt av nakenhet og at alt skal være naturlig. Man må ikke, under noen omstendighet, være sjenert over kroppen sin. 🙄 Anonymkode: eddb9...642 Mannen min er også opptatt av det, men han respekterer andres grenser, og spesielt barn. Men det er kanskje viktigere for menn å passe på sånt, siden de lettere kan bli mistenkt for noe snusk. Anonymkode: 2921b...c36 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #9 Skrevet 17. juni 2019 2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Greit nok det. Helt enig. Men man presser det jo ikke på folk! Nei, man bør ikke gjøre det. Men avholdsfolk, kristne osv bør ikke presse sitt syn på andre de heller. Anonymkode: eddb9...642 5
solmåneogstjerner Skrevet 17. juni 2019 #10 Skrevet 17. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, man bør ikke gjøre det. Men avholdsfolk, kristne osv bør ikke presse sitt syn på andre de heller. Anonymkode: eddb9...642 Der er vi helt enige! Og man skal være spesielt forsiktig med barn
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 17. juni 2019 #11 Skrevet 17. juni 2019 9 minutter siden, AnonymBruker said: Høres ut som min mor. Hun er ikke pedofil på noen måte, bare opptatt av nakenhet og at alt skal være naturlig. Man må ikke, under noen omstendighet, være sjenert over kroppen sin. 🙄 Anonymkode: eddb9...642 Går hun inn på do mens barn/ tenåringer dusjer eller sitter på toalettet?
SPOCA Skrevet 17. juni 2019 #12 Skrevet 17. juni 2019 Hver for seg ville jeg ikke nødvendigvis reagert, men summen av alt gjør det hele ganske merkelig. Det er greit å være opptatt av nakenhet og at man ikke skal skamme seg over egen kropp, men det er rart å faktisk nesten bli sur på et barn som ikke vil kle av seg på overkroppen. Det virker ekstremt påtrengende, og sånn sett mot sin hensikt. 10
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #13 Skrevet 17. juni 2019 Skulle likt å sett farten i tråden hvis dette var onkel i stedet for tante 😏 Anonymkode: b4109...f81 24
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 17. juni 2019 #14 Skrevet 17. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Skulle likt å sett farten i tråden hvis dette var onkel i stedet for tante 😏 Anonymkode: b4109...f81 Yikes. Mennesker som deg leter etter ting å bli fornærmet over. Så flere har allerede sagt dette er merkelig, noen har nevnt pedofili. Så du kan ikke klage over at kvinner som oppfører seg sært ikke blir mistenkt for pedofili. Så hva gjør du da? Jo, du klager på at tråden ikke får flere svar raskere.
solmåneogstjerner Skrevet 17. juni 2019 #15 Skrevet 17. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skulle likt å sett farten i tråden hvis dette var onkel i stedet for tante 😏 Anonymkode: b4109...f81 For min del er det egentlig ikke noen forskjell. Som jeg skrev tidligere så synes jeg oppførselen er merkelig og mistenkelig og det gjelder uansett om det hadde vært onkel eller tante. Jeg skrev også at tantene har hjulpet barna på badet og tatt dem med på svømming. Det har også onkel gjort. Når man kommer opp i en viss alder er det jo mer unaturlig at onkel tar dem med i garderoben. Men da klarer de seg jo selv uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #16 Skrevet 17. juni 2019 Hun høres ut som en sånn «barn skal være barn»-tante som ikke forstår grenser for privatliv og følelser. Anonymkode: b33d9...23a 7
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #17 Skrevet 17. juni 2019 Merkelig oppførsel. Men jeg vet om hvor rar noen mennesker er. Det ville ikke forundre meg om dette kun var en personlighetstype med litt dårlige sosiale antenner. Det er ganske gale når du reagerer på det, og vil tro de aller fleste hadde reagert eller ihvertfall stusset litt over oppførselen hennes. Men hver dag ser jeg folk uten sosiale antenner, da veldig synlig i biltrafikken. Folk som tror de er de eneste i hele verden feks. Mye rart rask der ute. Anonymkode: 4d44d...e34 1
ViljaH Skrevet 17. juni 2019 #18 Skrevet 17. juni 2019 Grenseløs hippie-ekshibisjonist vil jeg gjette. Alt skal prates ihjel, ingenting får man ha for seg selv. Barn eier også sin egen kropp. Om de vil ha på badetøy eller dusje uten publikum, så skal de få det. Hun invaderte ditt privatliv med sin væremåte og prat. 15
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2019 #20 Skrevet 17. juni 2019 Er hun litt sånn som hun sexologen på Kongsvik? 😂 Anonymkode: b23cd...67c 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå